vekt,bekken osv

Alicia85

Elsker forumet
kordan e dokker vekt blitt etter fødseln?
æ har stått stille i sikkert 1mnd å æ e kjempelei av at alle buksen mine ligg i skape å æ kan jo ikke bruke dem..blir jo deppa jo..har ennu 7kg igjenn før æ e som æ va..tror æ aldri blir sånn igjenn utn å trene..kan jo ikke trene heller..slit sånn me bekkene ennu.andre som gjør d??
dessutn har æ fått sår på puppan pga av soppen ho har i munnen så har ikke klart å amma ho nestn nokka..miste jo melka mi..huff..håpe ho begynne å spise av puppen igjenn..
detta blei plutseli litt langt..hehe..

har ca 4 kg igjen..
men jeg får på meg alt av klær jeg brukte før[:D]
så skjønner ikke hvor de kiloene er[8|][8|]

Har 3 kilo igjen. Får heldigvis på meg buksene mine likevel[:)] Har en tendens til å spise en del usunn mat for tiden(masse på kafe...) så spørs vel om de 3 siste kiloene går av før jeg begynner å trene aktivt igjen...[8|]

ORIGINAL: Alicia85

æ har stått stille i sikkert 1mnd å æ e kjempelei av at alle buksen mine ligg i skape å æ kan jo ikke bruke dem..blir jo deppa jo..har ennu 7kg igjenn før æ e som æ va..tror æ aldri blir sånn igjenn utn å trene..kan jo ikke trene heller..slit sånn me bekkene ennu.andre som gjør d??
dessutn har æ fått sår på puppan pga av soppen ho har i munnen så har ikke klart å amma ho nestn nokka..miste jo melka mi..huff..håpe ho begynne å spise av puppen igjenn..

Får du noe behandling for bekkensmertene? Hadde også bekkenløsning men her forsvant smetene etter fødselen(et par uker etter). Klarer du å gå turer?
Det ordner seg nok det med vekten bare gi det litt tid... 

Håper det ordner seg med ammingen igjen for deg da, at du får behandlet sårheten!! Lykke til[:)]

ORIGINAL: Marihøne77

Får du noe behandling for bekkensmertene? Hadde også bekkenløsning men her forsvant smetene etter fødselen(et par uker etter). Klarer du å gå turer?
Det ordner seg nok det med vekten bare gi det litt tid... 

Håper det ordner seg med ammingen igjen for deg da, at du får behandlet sårheten!! Lykke til[:)]

neij får ikke d..men tenkte æ må ta mæ en tur t fysioen.æ klare gå litt tur,men får veldi ondt etterpå[:'(]heldigris som blei kvitt d..
håpe du har rett angående vekta[:D]*håpehåpe*

heldigriser!!blir SÅÅÅÅÅÅÅ misunneli på dokker..
*snufs*[:(]

Tror jeg har igjen 6 kg. Vekta har stått stillle her å. Etter forrige fødsel tok det meg 1,5 år å bli som som før. Men 2 fødsler setter sine spor, så jeg forventer ikke å bli som som før. Kroppen forandrer seg.
Bekkente mitt er bra, men jeg har ikke hatt tid / eller ork enda til å trene. Spiser sundt da.

Ang. soppen på bryste så må du gå til legen å be om mycostatin krem. Du kan ende opp med bakteriell brystbetennelse hvis du ikke får behandling. Og hvis du ønsker å amme, så legg henne til...

*ønsker deg riktig god bedring og lykke til*

p.s. nei jeg får ikke på meg buksene mine. Det er lenge til! Bruker tjukkas buksene mine som jeg brukte etter forrige fødsel.

henger meg på deg her eg Alicia85,sliter med 9 kg før eg e tebake slek eg va.....gikk med 16 kg med engang 4 dager etter fødselen å siden det har det STÅTT STILLE.

det som er frustrenende er at eg har beg å trene håndball igjen og pluss eg e flink med ka eg putter i munnen og e flink å gå tur....

DET ER SÅÅÅÅÅ J........ IRRITERENDE!!!!!!!

så eg skjønner deg godt...

her er det fremdeles 5 kilo igjen... skal begynne på magedans kurs,har hørt at det er en god trening og så har jeg bestilt time på helsestudio,så her skal det trenes gitt!! veldig greit der jeg skal begynne å trene,de har barnepass så da tar jeg med meg snuppa mi og går og trener!! [;)]

veier det samme som før svangerskapet, men alikevel er buksene litt trange[8D] spesielt rundt hoftene og magen. mageskinnet er helt skrukkete ennå, og tviler på at det vil gå bort... men gir det ett åers tid så får vi se om det er noe å gjøre med det

Gikk opp 30 og har gått ned 20 til nå... Men siste tiden har vekten stått stille - lurer på om jeg må trene bort de siste 10 kiloene? ....[8D]

Skal begynne å trene snart, får håpe kiloene forsvinner litt etter litt da. INGEN av kærne jeg brukte før passer.

Skjønner ikke hvorfor vekten står stille.. Går turer hver dag, trener pilates på stuegulvet, drikker masse vann og er veldig påpasselig med hva jeg spiser. Drikker feks aldri brus eller spiser chips... Håper det løsner snart

Samme her. Venta lenge for å se om det ordna seg sjøl mtp. vekta og det, men NEEEI - det gjorde det IKKE, nei. 10 uker etter fødselen er det ennå 10 kg som skal av. Så her har jeg gått i gang med et eget 3-måneders program der jeg trener 3 ganger i uka (ikke spes. hardt, men litt trilleturer og styrkeøvelser hjemmer for meg selv) og sørger for et lite energi underskudd daglig. Begynte denne uka her, så har ikke de helt imponerende resultatene å vise til ennå. Men skal gjøre opp status hver uke. Blir så spennende å følge med på, dette at nå går jeg inn i det med både kropp og sjel (bokstavlig talt [:)])!

Håper bekkenet ditt skikker seg snart, Alicia, så du kan komme i gang med treninga, du også. Lykke til og god bedring!

Her begynner jeg å trene snart.. så da håper jeg å få strammet opp mage, lår og rumpe igjen. [8|]
Henger litt ja... Kg er som før, men har null muskler[:'(]
Fotball, babysvømming og en dag i uka på treningsenter står på plana fra september av![:D]

er nede på d æ va før svangerskapet, men skal av me noen ekstra...

her har også vekta stoppet opp gitt...det gikk jo så bra til å bynne med[:D]7 kg på 4 dager.

men nå kommer vel di gammle buksene mine til å gå ut av skapet før jeg får dem på meg igjen.[>:]

ORIGINAL: Lisbeth83

har ca 4 kg igjen..

i jura? [8D] eller så er det ammetåka som veier....

ORIGINAL: Flori

Jeg har en halv kilo igjen, så er alt borte, men tenkte å ned noen kilo til. Jeg går tur nesten hver dag på 1,5 time, spiser sunt og drikker massse vann [;)]. Sånn har jeg klart å bli kvitt kiloene fort. Jeg hadde også veldig vondt bekken, men det har bare blitt bedre og bedre. 

mitt blir liksom bare slik d allti har vært..prøve å gå tur,men e helt ødelagt på kveldn..huff..skikkeli teit..tok d lang tid før du ikke hadde ondt lenger å va d nokka du gjor for å bli bedre?

ORIGINAL: Miluna

har ca 4 kg igjen..

ORIGINAL: Miluna

har ca 4 kg igjen..

jura veier da ikke 4 kg mer enn de gjorde

Back
Topp