Vekt økning

29+5 og jeg ligger nå -1kg fra startvekta. Fra sist jordmor time, som var for to uker siden, så har jeg altså gått ned en kilo. Hun reagerte ikke noe på det annet enn at hun tror jeg kommer til å være liten når jeg går ut fra sykehuset :p

Kansje litt teit spørsmål...
Men når jeg ikke går opp i vekt,betyr det at nurket i magen ikke har gått opp? På 14 dager har jeg gått ned 2 gram ca.. Ikke gått opp noe...jeg er jo kry da jeg har mye å ta av.. Men vesla skal jo vokse..? Erfaringer ?

Det er du som går ned i vekt.. Ikke bekymre deg for babyen. Babyen tar det den skal så lenge du får i deg mat. Jeg har gått ned 15 kg, og har i perioder fått i meg lite mat.. Men babyen vokser. Hun er liten, men hun hadde jevn økning mellom de to vekstkontrollene jeg har hatt.. Nyt det at du har gått ned :)

Det er du som går ned i vekt.. Ikke bekymre deg for babyen. Babyen tar det den skal så lenge du får i deg mat. Jeg har gått ned 15 kg, og har i perioder fått i meg lite mat.. Men babyen vokser. Hun er liten, men hun hadde jevn økning mellom de to vekstkontrollene jeg har hatt.. Nyt det at du har gått ned :)
Jeg har en del å ta av, begynte svangerskapet på 83 kilo og no er jeg 87..så er glad for at jeg ikke har gått mer opp,jeg spiser mye..men er aktiv.. Så er nok det som gjør det:-)
Var på kontroll 13 mai..da Var alt Ok med Snuppa..
Så får være glad for litt nedgang i vekta..❤️

28uker: 5,5kg siden uke 10 (var da jeg begynte å veie meg) men tror nok jeg gikk opp 5kg fra 0til 10 uker også...
Så jeg regner 10,5kg! Evig nok!

Jeg har gått ned en god del, men jeg teller ikke i minus, for jeg er nemlig ennå et lite stykke unna vekta jeg startet med. Jeg er overvektig men jeg begynner å tenke at jeg kanskje har gått opp litt lite selvom jeg har litt på kroppen fra før av? Jeg er nå i uke 29 og har gått opp 1,5kg. Verken lege eller jordmor har sagt noe om det er for lite, de er bare fornøyd med at vekta endelig har snudd og er på vei oppover.

-3kg. Uke 30+1

9 kg her siden prøverørhormonene. Gikk opp 3 kg av medisinene.
Så gått opp 6 kg i graviditeten.

Er nå 30+5

Back
Topp