Snart_mamma_til_to88
Flørter med forumet
Er 26+2 uker og har gått opp 5kg til nå. Vet ikke om det er bra eller dårlig jeg. Veide tre-fire kg for mye før graviditeten, så er ikke veldig hypp på å gå opp veldig mye 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare slapp av. Amming gjør susenHerregud!! Gått opp 15kg og er i uke 28.... Hvordan skal dette gå?? Jeg er helt SJOKKERT!
Håper det!! :-OBare slapp av. Amming gjør susen![]()
Kansje litt teit spørsmål...
Men når jeg ikke går opp i vekt,betyr det at nurket i magen ikke har gått opp? På 14 dager har jeg gått ned 2 gram ca.. Ikke gått opp noe...jeg er jo kry da jeg har mye å ta av.. Men vesla skal jo vokse..? Erfaringer ?
Skal til legen neste uke.. Skal høre med henne daHun legger nok helt sikkert på seg, men er du bekymret så ta kontakt med jordmor eller lege??
Du kan ha mistet en del vann selv, eller andre ting som kan ha skylden som ikke går direkte på barnet![]()
Kansje litt teit spørsmål...
Men når jeg ikke går opp i vekt,betyr det at nurket i magen ikke har gått opp? På 14 dager har jeg gått ned 2 gram ca.. Ikke gått opp noe...jeg er jo kry da jeg har mye å ta av.. Men vesla skal jo vokse..? Erfaringer ?
Jeg gikk først ned 6 kg så opp 2 kg nå etter uke 25. Ligger altså på ca -4 kg. Har vært på 4 st ultralyd på sykehus pga risikosvangerskap og barnet ligger bittelitt under gjennomsnitt. I uke 27+5 veide hun estimert 1250 noe som er helt normalt. Så barnet legger på seg selv om du ikke gjør det. Kroppen din prioriterer alltid barnet før deg. Så du trenger nok ikke å bekymre deg så lenge SF målet er normalt/følger kurven sin.Kansje litt teit spørsmål...
TakkJeg gikk først ned 6 kg så opp 2 kg nå etter uke 25. Ligger altså på ca -4 kg. Har vært på 4 st ultralyd på sykehus pga risikosvangerskap og barnet ligger bittelitt under gjennomsnitt. I uke 27+5 veide hun estimert 1250 noe som er helt normalt. Så barnet legger på seg selv om du ikke gjør det. Kroppen din prioriterer alltid barnet før deg. Så du trenger nok ikke å bekymre deg så lenge SF målet er normalt/følger kurven sin.