Vekt økning

Ta det helt med ro...de fleste av oss er der vi og :p pakket ned garderoben for ei uke siden...la ting i bokser hvor det står "etterpå" på:p krysser fingrene for at jeg passer klærne "etterpå" :D

Det var en god idé :-) Pleier egentlig finne frem lettere/sommer tøy på denne tiden og pakke bort tjukk/vintertøy men får finne frem og bestille mammatøy istendenfor :-)

Jeg er i uke 22 og har gått opp 2,6 kg. Synes det er litt lite. Jordmor mener jeg har gått opp mer, men det er fordi hennes vekt viser ca 2 kg mer enn den jeg har hjemme. Hun har ikke bemerket vektoppgang min, og 5 kg opp i vekt er i mitt hode helt normalt.

Jeg er 24 + 5 uker på vei og gått opp nærmere 12kg Har lavt blodtrykk så legen sa sist at han ønsket at jeg skulle spise og drikke mer, så spent på hvor dette ender xD Skal tilbake nå på fredag så håper blodtrykket er bedre nå, har ikke gått opp noe særlig siden sist, men prøvd å fått i meg mer.

Jeg er 25uker på vei og er fortsatt på minus 5kg, men er godt overvektig i utgangspunktet. Legen sa idag at hun ville jeg helst skulle "gå i null" eller pluss et par kg :) så blir spennende og se hvor det ender

Drister meg til å gå på vekta på mandag.... Mest da jeg er redd for overraskelser når jeg skal på kontroll i forbindelse med høy bmi om en mnd's tid. Gikk på vekta og var på ca -6kg for 1 mnd siden. Tror jeg er på stedet hvil eller ett sted midt i mellom akkurat nå.

Jeg er 27 uker og har gått opp 12 kg :shifty: Jeg spiser alt for mye, men klarer ikke la være :/
Prøver å legge om litt, fått mannen med på laget også.

Er 25 uker idag, og har gått opp 5kg. Merker dette med vekt bryr meg litt mer enn jeg trodde. Jeg veide 3kg for mye før jeg ble gravid, så håper at jeg ikke går opp så altfor mye til slutt. Har hatt skikkelig matlyst de siste tre-fire ukene, så det hjelper ikke akkurat :P

Er 25 uker idag, og har gått opp 5kg. Merker dette med vekt bryr meg litt mer enn jeg trodde. Jeg veide 3kg for mye før jeg ble gravid, så håper at jeg ikke går opp så altfor mye til slutt. Har hatt skikkelig matlyst de siste tre-fire ukene, så det hjelper ikke akkurat :P
Jeg trodde ikke jeg kom til å bry meg i det hele tatt, men jeg bryr meg mer enn jeg trodde jeg og:o En skal jo egentlig ikke bry seg, men vanskelig å la være... I hvertfall når en føler en ser ut som en potetsekk i alt :(

Da var jeg veid igjen i dag og er fortsatt -6kg (samme som for 4 uker siden). Satser på at jeg klarer å beholde den vekta eller gå opp minst mulig ut svangerskapet i og med at bmi var høy i utgangspunktet.

Oppdaget også at jeg hadde uvi i dag så etter en uke på antibiotika nå så blir nok formen bedre og lysta til å være mere ute større også...

Neste gang jeg veies blir vel på svangerskapspoliklinikken den 19. Mai... Gruer meg fortsatt...

Hehe... er vist ikkje så mange som har gått opp så mye :p så føler meg skikkelig blæææ. Har gått opp 12kg her! Er 25+3 nå. Spiser ikke noe særlig mer enn eg gjorde før.. jaja la gå:) kommer nok flere kilo snikende tenker eg :) sist svanger gjekk eg opp 29

Hehe... er vist ikkje så mange som har gått opp så mye :p så føler meg skikkelig blæææ. Har gått opp 12kg her! Er 25+3 nå. Spiser ikke noe særlig mer enn eg gjorde før.. jaja la gå:) kommer nok flere kilo snikende tenker eg :) sist svanger gjekk eg opp 29
Jeg kan joine deg i blææææ-klubben! 23+2 og gått opp 9kg!!! Det verste er at jeg trener jevnt og spiser ca det samme som før!!!! Skjønner ikke hvor dette skal ende....

Jeg kan joine deg i blææææ-klubben! 23+2 og gått opp 9kg!!! Det verste er at jeg trener jevnt og spiser ca det samme som før!!!! Skjønner ikke hvor dette skal ende....

Ja eg trener ikke noe i det hele tatt nå. ligger veldig mye rett ut pga kraftig bekkenløsning. så får skylde på det :p

Back
Topp