Ta det helt med ro...de fleste av oss er der vi ogUke 26 og opp 8-9 kgStartet på 49 kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta det helt med ro...de fleste av oss er der vi ogUke 26 og opp 8-9 kgStartet på 49 kg.
Ta det helt med ro...de fleste av oss er der vi ogpakket ned garderoben for ei uke siden...la ting i bokser hvor det står "etterpå" på
krysser fingrene for at jeg passer klærne "etterpå"
![]()
Jeg spiser alt for mye, men klarer ikke la være :/ Kremt, 7,5 kg er det visst27 uker i dag, opp 6,5 kg![]()
Jeg trodde ikke jeg kom til å bry meg i det hele tatt, men jeg bryr meg mer enn jeg trodde jeg ogEr 25 uker idag, og har gått opp 5kg. Merker dette med vekt bryr meg litt mer enn jeg trodde. Jeg veide 3kg for mye før jeg ble gravid, så håper at jeg ikke går opp så altfor mye til slutt. Har hatt skikkelig matlyst de siste tre-fire ukene, så det hjelper ikke akkurat![]()
Oh yesJeg trodde ikke jeg kom til å bry meg i det hele tatt, men jeg bryr meg mer enn jeg trodde jeg ogEn skal jo egentlig ikke bry seg, men vanskelig å la være... I hvertfall når en føler en ser ut som en potetsekk i alt
![]()

Jeg kan joine deg i blææææ-klubben! 23+2 og gått opp 9kg!!! Det verste er at jeg trener jevnt og spiser ca det samme som før!!!! Skjønner ikke hvor dette skal ende....Hehe... er vist ikkje så mange som har gått opp så myeså føler meg skikkelig blæææ. Har gått opp 12kg her! Er 25+3 nå. Spiser ikke noe særlig mer enn eg gjorde før.. jaja la gå
kommer nok flere kilo snikende tenker eg
sist svanger gjekk eg opp 29
Jeg kan joine deg i blææææ-klubben! 23+2 og gått opp 9kg!!! Det verste er at jeg trener jevnt og spiser ca det samme som før!!!! Skjønner ikke hvor dette skal ende....