augustbaby16 <3
Blir kjent med forumet
Jeg er i uke 22 og har gått fra 58 kg til 67
så det er godt å høre at jeg ikke er alene... det er vel helt normalt, å vi må vel regne med at det blir noen kg til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på kontroll hos jordmor for snart 2 uker siden, da Var jeg 23 uker og hadde gått opp 9 kg, hun syns jeg så slank ut
Godt å høre. Vært litt nervøs for å si vekten..Godt vi er flere som har gått opp rundt 10kg hittilJeg hadde +8 kg på kontroll hos jordmor for 2 uker siden, hun sa d var helt innenfor normalen
![]()
Godt å høre. Vært litt nervøs for å si vekten..
Ingen ting å bekymre seg for, tror "d meste" er innenfor, så d skal være ganske ekstremt ene eller andre veien før du får høre dNår man tenker på at vi faktisk er godt over halvveis, og d er normalt å legge på seg 12-16 kg i svangerskapet, samt at d er veldig forskjellig når i svangerskapet man legger på seg mest/minst...nei, dette kommer til å gå så fint så
Fasiten sitter vi jo uansett ikke med før ungen er ute
![]()
Samme her! (Snart 24 uker)
Skal til jordmor på tirsdag, håper hun sier det er okHar din jordmor/lege sagt noe?
Var helt normalvektig før svangerskapet.
Hun sa: "det gjør ingenting, du er jo sååå høy". Og jeg har sagt jeg spiser normalt og sunt. Men det er mindre trening. Ingen bekymring.
Holder en knapp på denne kommentaren din jeg!Ingen ting å bekymre seg for, tror "d meste" er innenfor, så d skal være ganske ekstremt ene eller andre veien før du får høre dNår man tenker på at vi faktisk er godt over halvveis, og d er normalt å legge på seg 12-16 kg i svangerskapet, samt at d er veldig forskjellig når i svangerskapet man legger på seg mest/minst...nei, dette kommer til å gå så fint så
Fasiten sitter vi jo uansett ikke med før ungen er ute
![]()
Det er akkurat som meg! Er i uke 22 og har gått opp fra 58 til 67. Syns det var veldig mye, men jordmor var ikke bekymret hvert fallJeg er i uke 22 og har gått fra 58 kg til 67så det er godt å høre at jeg ikke er alene... det er vel helt normalt, å vi må vel regne med at det blir noen kg til
![]()
For å bruke ett "gammelt" uttrykk...LOL!Er 24+4. Ligger fremdeles på ÷ 1 kg. Lurer på om vekta har hengt seg opp..
Jeg gikk fra 60 til 68 (uke 22), synes det høres så utrolig mye ut, men så lenge jeg er i aktivitet og i fin form, satser jeg på at det er innafor. Godt at det er flere som har det likt.Det er akkurat som meg! Er i uke 22 og har gått opp fra 58 til 67. Syns det var veldig mye, men jordmor var ikke bekymret hvert fall![]()
Lol!!For å bruke ett "gammelt" uttrykk...LOL!Kan jo bare vær at du er stabil da
![]()