Vekt økning

Jeg er i uke 22 og har gått fra 58 kg til 67 :P så det er godt å høre at jeg ikke er alene... det er vel helt normalt, å vi må vel regne med at det blir noen kg til :P

Godt å høre. Vært litt nervøs for å si vekten..

Ingen ting å bekymre seg for, tror "d meste" er innenfor, så d skal være ganske ekstremt ene eller andre veien før du får høre d;) Når man tenker på at vi faktisk er godt over halvveis, og d er normalt å legge på seg 12-16 kg i svangerskapet, samt at d er veldig forskjellig når i svangerskapet man legger på seg mest/minst...nei, dette kommer til å gå så fint så:) Fasiten sitter vi jo uansett ikke med før ungen er ute:p

Var på kontroll i dag, og har lagt på meg 3,5 kilo siden jeg ble gravid :) Men jeg har nok å ta i fra før, så jeg jubler så lenge barnet har det bra :)

Ingen ting å bekymre seg for, tror "d meste" er innenfor, så d skal være ganske ekstremt ene eller andre veien før du får høre d;) Når man tenker på at vi faktisk er godt over halvveis, og d er normalt å legge på seg 12-16 kg i svangerskapet, samt at d er veldig forskjellig når i svangerskapet man legger på seg mest/minst...nei, dette kommer til å gå så fint så:) Fasiten sitter vi jo uansett ikke med før ungen er ute:p

Håper det ikke fortsetter i samme fart videre. hehe :-) Har stoppet litt opp nå de siste ukene heldigvis. Men tok et skikkelig hopp fra uke 12 til 19... Føler meg ikke usunn, og går min. 30 minutters tur med hunden hver dag (en time i helgene) + en veldig aktiv 100% jobb. :-)

Samme her! (Snart 24 uker)
Skal til jordmor på tirsdag, håper hun sier det er ok :) Har din jordmor/lege sagt noe? :) Var helt normalvektig før svangerskapet.

Hun sa: "det gjør ingenting, du er jo sååå høy". Og jeg har sagt jeg spiser normalt og sunt. Men det er mindre trening. Ingen bekymring.

Hun sa: "det gjør ingenting, du er jo sååå høy". Og jeg har sagt jeg spiser normalt og sunt. Men det er mindre trening. Ingen bekymring.

Okei. :-) Jeg er også ganske høy, 177cm :-) Hva med deg? Jeg spiser også normalt, har en aktiv 100% jobb og går minumum tur på 30 minutter hver dag.

Holder en knapp på denne kommentaren din jeg! :D <3

Jeg er i uke 22 og har gått fra 58 kg til 67 :P så det er godt å høre at jeg ikke er alene... det er vel helt normalt, å vi må vel regne med at det blir noen kg til :P
Det er akkurat som meg! Er i uke 22 og har gått opp fra 58 til 67. Syns det var veldig mye, men jordmor var ikke bekymret hvert fall :)

Har gått fra 70 til 78 nå... Gikk også opp 10kg før graviditeten pga nye medisiner :( Legen min sa i går at det er helt greit. Jeg spiser vanlig norsk kost og har ingen cravings på goddis. Hun sa at noen bare legger på seg mye. Blodvolum, større pupper, ekstra vann i kroppen bl.a.. La på meg 20 og 25kg med de andre, gikk de ganske fort ned igjen. Hun sa at det er jeg som føler på det, og at hun ikke er bekymret.

Var 63-64 før graviditeten. Er 21+6 idag og 65 kilo, men regner med at kiloene kommer nå fremover :)

Back
Topp