Vektøkning

16+5 og opp 4 kg.

Kommer nok til å gå opp mer før uke 20, er sulten hele tiden og spiser meg rett og slett ukomfortabelt mett. :depressed:
 
Har ikke vekt hjemme, så aner ikke. Og har det igrunn bra med det :) Men skal første gang til jordmor på fredag, så jeg får vel veie meg hos henne da...
 
Har ikke turt å veie meg på en stund :rolleyes: Men veide meg idag og har gått opp 3,5 kg. Er 17+3 idag. Ikke så gale, men jeg kjenner jeg liker veldig dårlig å se vekta gå oppover :oops:
 
Jeg har småspist så mye for å holde kvalmen nede, og har ikke kasta opp, så jeg er forberedt på at det vil vises på vekta. Men jeg trøster meg med at jeg heldigvis orker å være litt aktiv, og jeg skal tåle denne graviditeten.
 
Har ikke turt å veie meg på en stund :rolleyes: Men veide meg idag og har gått opp 3,5 kg. Er 17+3 idag. Ikke så gale, men jeg kjenner jeg liker veldig dårlig å se vekta gå oppover :oops:
Du mente jo vertfall at det lå på brystene! Mine har nesten ikke vokst og jeg har likevel gått opp 2 kg :p I tillegg til 5kg av IVF hormonmedisiner siste halvåret... Så jeg har bikka 60kg for første gang i mitt liv :p
 
Du mente jo vertfall at det lå på brystene! Mine har nesten ikke vokst og jeg har likevel gått opp 2 kg :p I tillegg til 5kg av IVF hormonmedisiner siste halvåret... Så jeg har bikka 60kg for første gang i mitt liv :p
Hehe, mye av det er nok puppene, ja :hilarious: Men jeg hater å ha store pupper! De er bare i veien :hilarious: Jeg veier også over 60 nå som jeg er gravid igjen, heldigvis gikk kiloene greit av sist gang, så håper på gjentagelse der :rolleyes:
 
Ikke opp noe enda, men ikke gått opp noe før etter uke 20 med de 3 andre ungene..
 
Back
Topp