Vektøkning

Hecatees

Andre møte med forumet
Hei, åssen ligger dere ann på vekta om dagen? Jeg er 16+0 i dag og har allerede gått opp 4,5 kg. Mye mer enn på samme tidspunkt med de to forrige graviditetene mine. Jeg spiser sunt, og ingen utskeielser, selv ikke i helgene, men likevel går vekta bare oppover. Har også begynt å gå på mølla 3-4 ganger i uka for å se om det kan hjelpe.
 
Har gått opp ca 2 kg til nå. Sist svangerskap hadde jeg gått opp rundt 5 kg på dette punktet :p
 
Jeg er 14+2, har gått opp ca 3,5 kg, syns det er mye siden jeg er overvektig, men har heller ikke greid å være så aktiv elr spist masse sunt pga kvalmen :sorry:
Håper dette bedre seg litt nå, men tenker jeg ikke får gjort noe særlig med vekten likevel nå, annet enn å røre meg litt mer;)
 
Det er 6 uker siden jeg veide meg, men skal til legen om en uke, så får vite da. Vi har faktisk ikke vekt hjemme, og har heller ingen planer om å skaffe en :joyful: Jeg syntes ikke fem kilo hørtes så mye ut jeg. Du er jo kommet over 1/3 av svangerskapet.
 
Tipper jeg har gått opp cirka 2,5-4 kg. Får fremdeles på meg og lukket igjen buksene jeg brukte før graviditeten, så stresser ikke noe med vektøkning nå. Tenker det er helt naturlig. Er også aktiv og spiser sunt, sånn som deg :). Er førstegangsgravid.
 
12 under og opp 3kg. Men tror egentlig jeg gikk opp de før uke 7, og stått på stedet vil siden.
 
Gravid med barn nr 3 og veier akkurat det samme nå som på samme tid med førstemann. Har vel gått opp 2,5 kg eller noe sånt.
 
Uke 16 og har gått opp 4-5kg, i forhold til hvor sliten og inaktiv jeg har vært syns jeg det er helt OK! Jeg er normalvektig og bekymrer meg ikke for vektoppgangen enda :)
 
16+3 og vekta står stille. Men har blitt mer bevisst på hva jeg spiser, og blitt mer aktiv etter jeg fant ut jeg var gravid :happy119 Men vekta begynner vel å gå oppover snart tenker jeg :taunt014
 
Jeg har gått ned noen kilo pga kvalme.
 
Sjekket i dag (første gang på noen uker), har gått opp 4.5 kg (15+4 i dag) :)
 
Overvektig, og gikk ned litt, men er nå oppe på +0kg. Prøver å holde meg det så lenge jeg kan.
 
Passert 16 uker og har nok gått opp ca fire kg. Tipper puppene er minst to av dem :android::shifty:
 
Gått ned 2 kg pga hypermesis. Men begynner å komme seg nå når jeg går på tabletter:) ikke kasta opp på 1 uke , og brekningene er blitt mindre :D
 
15+4 i dag og gått opp 1,4 kg. Er normalvektig, og prøver å holde meg aktiv. Særlig fokus på det nå. Men vekta kryper nok sakte, men sikkert oppover uansett :)
 
Back
Topp