Vektøkning

23+1 og 7 kg opp. Kunne godt vært mindre, men vanskelig å være aktiv med vond bekkenløsning og lite energi :shifty:
 
Uke 26+4. Gått opp 1 kg fra startvekt. Muligens 2 nå etter mye kos siste uka. Gikk ned 7kg først pga kvalme.
Normalvektig.
Gjør likt som de to andre svangerskapene. Da la jeg på med 13 i første og 5 i andre. Virker ikke som det har så mye å si hva jeg gjør og ikke gjør. Går opp det jeg går opp.
 
Hoppet plutselig opp 2 kg uka før jul. Har sikkert ikke blitt mindre etter masse julekos:facepalm:
 
Gått opp 8-9 kg. 27 uker.
 
24+2 og 3 kg opp. Nå har jeg lagt på meg 1 kg i uka de siste to ukene:facepalm: Håper ikke dette er noe som fortsetter:bag:
 
6,5 kilo og 27+0. Ser ut som om jeg legger på meg 0.5 kilo i uken ganske jevnt nå.
 
28 uker og 11 kg.
 
28 uker og 8 kg ca opp... ikke så altfor mye det. Satser på det ikke sier pang nå.
 
Plutselig et hopp på 3kg den siste uka. Så 27+3 og 14kg opp.. Har spist knekkebrød, salat, grønnsaker og yoghurt naturell med müsli primært, så er skikkelig frustrerende.. Men spiser ca annenhver time + er helt inaktiv så det er vel ikke helt uforståelig heller..
 
Har lagt på meg ca. 3,5 kg siden uka før jul (og totalt siden start). Er nå 27+0. De kiloene kom veldig fort på, så tror ikke det bare er julemat:p Merker magen mye mer nå, så tror den har vokst veldig de siste to-tre ukene.
 
28+1 og opp 13 kilo. Var så mye jeg gikk opp i løpet av hele svangerskapet sist, så ble litt deppa da jeg så hva som sto på vekta...er plaget med bekkenet, og er ikke spesielt aktiv, så er vel det som er grunnen. Håper vekta stagnerer nå:p
 
Uke 27+6 og opp 2-3 kg fra startvekten. Men de er kommet ganske fort. Om en teller føles alt jeg gikk ned og ikke fra startvekt har jeg gått opp 9-10kg.

Regner dere andre fra startvekt eller fra det laveste dere har veid i graviditeten? Ikke at alle nødvendigvis har gått ned noe da men.
 
Uke 27+6 og opp 2-3 kg fra startvekten. Men de er kommet ganske fort. Om en teller føles alt jeg gikk ned og ikke fra startvekt har jeg gått opp 9-10kg.

Regner dere andre fra startvekt eller fra det laveste dere har veid i graviditeten? Ikke at alle nødvendigvis har gått ned noe da men.

Gikk ikke ned mye, men regner fra startvekt.
 
Uke 27+6 og opp 2-3 kg fra startvekten. Men de er kommet ganske fort. Om en teller føles alt jeg gikk ned og ikke fra startvekt har jeg gått opp 9-10kg.

Regner dere andre fra startvekt eller fra det laveste dere har veid i graviditeten? Ikke at alle nødvendigvis har gått ned noe da men.
Regner fra startvekt
 
1 kg. Straks 24 uker..
 
Minus 4,5kg men det er under kontrollerte former, oppfølging pga overvekt.
 
Back
Topp