Vektøkning

Har også gått ned, har gått ned 2 kg. Får nok i meg for lite næring, pga kvalmen hele dagen.
 
Er 5+6 og gått opp 1,5kg (!) Men har vært mer sulten enn vanlig, men var sikkert like greit for nå er kvalmen kommer, så godt å ha noe å gå på ;)
 
Har ikke gått opp noe, glad for det, for jeg har ca.10 kg å gå på... Men i følge bmi er jeg ikke litt for tung,bare litt for lav... ;)
 
Nokså stabil vekt, en ørliten vektnedgang bare. Er nok grunnet litt matlyst.
 
Forrige graviditet gikk jeg opp 22 kg, men 8 måneder etter fødsel hadde jeg gått ned 27kg!! Så denne gangen jeg ble gravid veide jeg altså 5kg mindre enn forrige gang og skal prøve å legge på meg maks 15kg.. gått opp 1 kg, er i uke 6+2.
 
Har gått ned noen gram.
de 2 andre gangene så gikk jeg opp 16 kg. etter første fødsel gikk jeg ned 10 kg. etter andre fødsel gikk jeg faktisk opp. brukte 2 år på å gå ned 20 kg. men jeg har gått opp litt igjen nå før jeg blei gravid igjen. Så blir spennende å se hvordan kg fordeler seg denne gangen:)
 
Gått ned 4kilo [emoji33] vet ikke om det er helt greit. Er 5+3uker på vei.
Men ammer enda snuppa 8m, så kanskje derfor.
 
Spent på hvor mye jeg havner på. Lagt på meg bare en kilo hittil 7+3, men nå har kvalmen kommet. Og det eneste som holder den unna er å spise, helst litt hver andre time. Ofte er det bare potetgull som går ned. Og jeg har fortsatt igjen samtlige av de 5 kiloene jeg la på meg før senaborten jeg hadde i mai. Jeg tror derfor jeg blir ganske tung innen vi feirer nasjonaldagen i mai! Men jeg tror ikke cluet for meg er å jobbe så hardt for begrense vektoppgangen, men heller finne en måte å bli komfortabel med endringene. Redd jeg bare blir lei meg hvis jeg prøver noe annet..
 
Spent på hvor mye jeg havner på. Lagt på meg bare en kilo hittil 7+3, men nå har kvalmen kommet. Og det eneste som holder den unna er å spise, helst litt hver andre time. Ofte er det bare potetgull som går ned. Og jeg har fortsatt igjen samtlige av de 5 kiloene jeg la på meg før senaborten jeg hadde i mai. Jeg tror derfor jeg blir ganske tung innen vi feirer nasjonaldagen i mai! Men jeg tror ikke cluet for meg er å jobbe så hardt for begrense vektoppgangen, men heller finne en måte å bli komfortabel med endringene. Redd jeg bare blir lei meg hvis jeg prøver noe annet..

Jaggu meg det lureste jeg har lest noen har skrevet her [emoji7] vi må bare akseptere at så lenge vi spiser for to, som betyr å fylle på med gode fornuftige næringsstoffer som kroppen trenger, så har vi gjort det vi kan :) kroppene våre er helt magiske, de lager tross alt et nytt liv! Kroppslige forandringer følger med på lasset, sånn er det bare! Er bare å akseptere d [emoji7][emoji7]
 
Jeg er 8+1 men har bare gått ned. 2-3 kilo. Tror det er fordi jeg ikke drikker øl og spiser litt hele tiden, så forbrenningen holdes igang. Mistenker også at jeg kroppen egentlig bare forvitrer, ettersom jeg ikke får trent som vanlig på grunn av store smerter i korsryggen (+ trøtt + kvalm) :(

Håper det går over fort så jeg får trent igjen, hvis ikke blir jo det her et veldig tungt svangerskap.
 
Jeg er 8+2 og har gått ned ca 3 kg

Pluss et par kilo til pga omgangssyka, som nok kommer på igjen i helga
 
Ikke enda. Har normal bmi. Gikk opp 7 kg sist og hadde gått ned 10 under en uke etter fødsel :nailbiting: skal prøve å gå opp litt mer denne gangen for ikke å bli så skrapa etter fødsel..
 
8+2 og gått opp 1 kg.. Men jeg var 7kg tyngre i staten av dette svangerskapet enn i det første så har litt å gå på [emoji5]
 
8+1. Gått ned 2,5 kg. Men har endret litt matvaner. Ikke sjokolade og annet dritt i ukedagene :happy:
 
Back
Topp