Vektøkning?

Veier samme som før, 19 uker i morgen :) Jordmor anbefalte vektoppgang på 12-15 kg, så det kan jo bli et spennende prosjekt neste halvdel!
 
Opp ca 3 kg tror jeg :) 19+4
 
Ikke veid meg på en mnd. Har hatt ferie og vil ikke vite. Ca 4-5 kg opp da. Så regner med 6-7 nå. Uke 21
 
3-4 kg opp. Ble satt tilbake fra 19+5 til 19+0 i går.
 
ca 4,5 kg. opp. Er uke 19+2. :)
 
5 kg, 19+4. Etter ferien skal jeg prøve å kutte godteri (jeg veier såpass mye at jeg i grunn ikke trenger å gå opp så mye):p
 
Uke 20, opp ca 1 kg [emoji108]
 
Aner ikke, men i forhold til klærne mine tipper jeg at jeg ligger på ca det samme som starvekta i uke 12, eventuelt kanskje +1-3 kg
 
17 uker og 2,5 kg. Håper det stiger sakte fremover, siden jeg ikke var en sylfide ved starten. [emoji23]
 
Er tilbake på startvekt nå i uke 20, etter en nedgang på 4 kg. Var i utgangspunktet veldig slank, så er godt å se at vekten nå går opp og ikke ned :)
 
Ikke veid meg på lenge men hadde gått ned ca 5 kg sist jeg veide meg
 
Jeg kjenner at jeg er liiiitt bekymret mtp vekt. Først hadde jeg en enorm appetitt, og fikk litt skjeve blikk fra familien (pass på osv). Nå skal vekten øke en halv til en kilo i uka, men jeg går ned! Og jeg spyr ikke, men jeg blir så fort fylt opp i magen, så jeg føler meg mett. Hadde vært ok hvis jeg var overvektig fra før, men jeg er normal tynn. Har vurdert fetekur men hvordan gjør man det uten å bare spise junk?
Er jo opptatt av helsen min og babyens. Er i uke 22[emoji106]
 
Back
Topp