Vektøkning?

Er -1 kg unna vekten jeg hadde før jeg ble gravid
 
1 opp og er i uke 19
 
Har ligget 6 kg under startvekt (66) frem til de siste 2-3 ukene. Ligger nå ca 4.5-5 kg(61kg ca) under startvekt. Fått beskjed om å prøve å komme meg opp på startvekten hvertfall.
 
Forstår ikke hvorfor, men har lagt på meg 11kg :-o Er 22+5, og spiser egentlig gabske likt nå som før jeg ble gravid...
 
Jeg var ca +8 kg på første veiing i uke 12, men jeg har gått ned litt i kroppen. Magen er jo blitt større, så vi får se. Har ikke vekt hjemme. Skal veies igjen om ei uke. Tipper jeg ligger ca på det samme, 68 kg.
 
Gått opp 9,5 kg, normalvektig. Min startvekt er 60 kg. Er 21+4

Jeg spiser sunt, er normal aktiv så disse kiloene kommer på uansett. Ser MYE er i puppene og fått mer ødemer I varmen beina er pløsete og fått åreknuter..
 
Last edited:
Var til legen på mandag og da ble jeg veid og har tydeligvis gått ned 9 kg siden jeg veide meg første gang etter jeg visste jeg var gravid.. Skjønner ikke hvordan det går an egentlig men :eek: 20+1 i dag
 
Med et VELDIG skjærpet kosthold, samt en del økt aktivitetsnivå, har jeg gått opp 16 kg! Har hatt 2/3-3+ på ødemer i flere mndr. allerede... Jordmor sier det er derfor, men STILL!
Uke 24+0
 
Back
Topp