Vektøkning

Er 27+5 og har gått opp 8 kg. Jeg legger vanligvis ekstremt lett på meg så jeg er fornøyd med det :)

26+3 og har vel lagt på meg totalt 3 kg til nå. Gikk først opp 4 kg så ned 2,5 kg og har vel gått opp litt nå. Så vekta viser 3 kg mer enn startvekta

Fortsatt 2,5 kg under startvekta. Holdt seg der i over 2 mnd. Har litt å gå på, men kan gjerne gå litt opp sånn at jeg vet det går riktig vei.

Fortsatt 2,5 kg under startvekta. Holdt seg der i over 2 mnd. Har litt å gå på, men kan gjerne gå litt opp sånn at jeg vet det går riktig vei.

Men magen vokser vel selvom vekta står litt stille?
Jeg er skikkelig rund og god på magen nå, men har bare gått opp 1,5kg fra startvekt (gikk først ned 6kg og opp 7,5kg nå).

Å jada. Jeg er ganske stor. Så har nok gått både mer opp og ned enn jeg er klar over.
Sitter på venterommet hos jordmor nå og spent på hva hun sier

Å jada. Jeg er ganske stor. Så har nok gått både mer opp og ned enn jeg er klar over.
Sitter på venterommet hos jordmor nå og spent på hva hun sier

Lykke til! [emoji5]

Er 23+1 og enda ikke lagt på meg noe. Babyen vokser og magen vokser, så veldig spent på hva som skjer med vekta mi. Venter bare på at det skal komme. Har tenkt litt på det, så får ta en prat med jordmor om det.

27+3! Gikk først ned 5, er opp de og 4 til også nå. +9kg altså.

30+0 og har gått opp 12 kg [emoji87]
Jeg er liten og tynn vanligvis og nå er jeg vel mer normal kan du si. Har lagt på meg på mage (svær) og på rumpe/lår. Ellers på kroppen syns det ikke at jeg er gravid/lagt på meg.
Trives jeg, men kjenner det er tyngre å reise seg osv [emoji85]

Vekta har stått stille i 4-5 uker men det er egentlig helt greit siden jeg har litt å gå på fra før :) Jordmor var ikke bekymret. Barnet tar det hun skal ha så det er bare meg det går utover. Er fortsatt på 8 kg og siden frykten var 20-25 kg er jeg fornøyd så langt :)

Hvordan går det med dere?

Vekta har stått stille i 4-5 uker men det er egentlig helt greit siden jeg har litt å gå på fra før :) Jordmor var ikke bekymret. Barnet tar det hun skal ha så det er bare meg det går utover. Er fortsatt på 8 kg og siden frykten var 20-25 kg er jeg fornøyd så langt :)

Hvordan går det med dere?
Har ikke vært på vekten på en stund, og har jo hatt en uke på Mallorca der jeg koste meg. Så tør nesten ikke :hilarious: garantert passert over 10kg, sikkert høyere enn det også :p

Back
Topp