Vektøkning

Ja, eller hvor mye... Jeg hører jo at han svelger, og han er jo fornøyd når han er ferdig m å spise :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kan det være at du har veldig mye formelk, slik at han blir mett på den før han får i seg den tykke melka?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hmm, d kan hende! Kanskje jeg skal prøve å heller bruke lengre tid på en pupp?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det kan kanskje være en idé ja. Hvis du ammer ofte: tilby samme puppen flere måltider på rad. F.eks i løpet av 4 timer, så bytte. Kan kanskje hjelpe. Gulper han mye?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Ja det skal je prøve :) gulper ingen ting!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Si ifra hvordan det går da ;) ok. Gulping kan nemlig være et tegn på at de får for mye formelk.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Jepp! Skal veie igjen på torsdag :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Han gikk ikke opp etter økedager heller, så vi måtte begynne med flaske... Men det er akkurat som min produksjon har økt etter det og, sikkert fordi det er mindre stress!
 
Blir det flaske i tillegg til puppen? Eller blir det bare flaske? Stress har stor innvirkning på produksjonen, så det er ikke usannsynlig at den har tatt seg opp igjen.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Høres bra ut :) Håper det ordner seg nå. Kan jo hende lillegutt bare trenger veldig mye næring. De bruker jo MASSE energi på alt de gjør/lærer med kroppen.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Godt jobba :)) Nå kutter jeg ned til kun 100 ml mme til kvelden, så får han spise det han vil av meg på dagtid. Men nå blir det ukentlige vektkontroller her i gården ;p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Høres ut som en god plan :) Får satse på at det stabiliserer seg litt nå. Vi droppa å sjekke neste uke, siden vi skal på 4-mnds kontroll om 2 uker. Men mistenker jeg at hun ikke legger på seg var det bare å komme innom for en kontrollveiing.
 
Back
Topp