vektøkning til nå?

Mangler fortsatt 2kg før jeg er på samme vekt som da jeg ble gravid, er 22+4, og håper å snart gå litt mere opp for er 1.70 og veier 61-62kg så jordmoren sier at jeg bør begynne å gå opp mere snart, vertfall komme meg opp på vekten jeg hva når jeg ble gravid for magen min vokser veldig mye men krympet mye på resten av kroppen.

22+03 i dag å gått opp 5 kg alt i alt.

Er 22 + 2 uker på vei og er gått opp ca. 2 kg. Det meste har lagt seg på puppene og på magen. Spiser verken mer eller mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid.

24+4 i dag og har gått opp 6 kg ( 3 kg mer enn på samme tidspunkt forrige svangerskap ... helt normalt vist nok)

Jeg er 25 uker og også gått opp 6 kg. Synes det er lite,for hadde trodd mye mer. Men det kommer vel. Og samme kan det være,for det er til det beste jeg har gjort i hele livet mitt :)

Jeg er i uke 23 og har gått opp fra 60 kg til 66 kg. Har fått litt større lår ser jeg, ikke så fornøyd med det....

22+6 uker og har gått opp 4 kilo hittil..

Blitt alt for mye søtsaker, burger, pizza osv.... Var så kvalm i starten, det eneste som hjalp var å spise! snart gått opp 15 kgemoticon  Det er så vanskelig å være sunn!!!!!

Uke 25 i dag og vekta viser 10 kg opp..
Ser på det med grøss og gru, pga at jeg hadde 10 kg ekstra etter forrige enda, så siden første gang gravid er jeg nå på 20+..

Gikk opp 30 kg med nr 1. håper å slippe det denne gagen.
OM så skjer så er jeg over 100 kg.. og DET er mye å bær epå for en kropp på bare 160 lang.. :/

Var hos jordmor i dag, og vekta viste +2 kg...så nå har den begynt å klatre...klarte å holde meg lenge synes jeg, er først de siste ukene at det har skjedd en endring...Sånn er det nå en gang bare!
 emoticon

jeg er 26 og 2 uker og har gått ned 7 kilo... men har mye å ta av så det er vel greit.... de andre gangene la jeg på meg 10-12 kilo de første tre mnd, så dette er bedre....

Back
Topp