vektøkning til nå?

Huff tenker med skrekk og gru jeg, veier en del fra før av, er 180 så mye å fordele på men. Hadde gått ned sist konrtoll men ettersom magen har blitt stor så er det nok noen kg mer.

Jeg er vel snart 21 uker på vei, og har gått opp ca 2 kg. Trenger ikke gå opp så altfor mye, for jeg er stor nok fra før:P

Jeg er 21+2 nå og har gått opp 5 kg. Vet liksom ikke om det er mye, lite eller passelig..?

Ser jo at jeg har fått mage, men føler meg tjukk! Det er vel fordi jeg ikke passer så mangen av klærne min lengre, og kun passer mammabukser;)

20+5 i dag og har gått opp ca.3 kg!

Noenlunde samme som forrige gang på samme tidspunkt. Da gikk jeg opp 12 kg tilsammen. Håper på samme vektøkning - men redd jeg går opp mer..!

Er 22 uker på vei, og har gått opp ca 10 kg.. Men jeg har slutta å røyke, så det ga liksom en pang-start til vektøkningen.. 
Får liksom ikke rørt meg så utrolig mye, siden jeg plages skikkelig med ryggen og sånn emoticon

Er i uke 19 nå, og gått ned 4-5 kg. Og der har jeg stått stille de siste ukene... Har litt å tære på fra før, så stresser ikke så lenge ikke JM eller lege kommenterer noe...

er 19 +  3 ca og er fortsatt på -2,5 kg:)

Tja, ca 2 kg. Er 19 uker på tirsdag.

Vet ikke om det er mye eller lite, men..

Jeg er 21+6 og har gått opp 5 kg. Men det er nok mest på magen for de gamle buksene passer fortsatt fint over rompe og lår...

Enn så lenge så viser kun vekta 0,3kg i +...men jeg har også rikelig fra før, så håper å ikke gå opp for mye! Men vet den kommer til å stige en del fremover..men sånn er det nå bare ;)

Er 22+3 og har gått opp ca 5kg. Tror det meste er på mage og pupper.

har ikke begynt å gå opp noe enda, fortsatt -6 kg... Jordmor eller jeg er ikke bekymret, siden det var helt likt sist:) Men jeg spiser ganske mye, så lurer på hvorfor jeg ikke går opp... Hadde det bare vært sånn når jeg ikke var gravid :P

heh.. jadda, ser jeg har gått opp litt mye i forhold til dere andre som har svart her... Er 18+6 i dag, og har gått opp 7,5 kg...:S Gikk bare opp 11 første gangen, så blir vel en del ekstra denne gangen... Trøster meg med at jeg gikk ned alt på 3 uker sist uten å stresse, og håper det vil gå greit denne gangen også. Har kun fått kjempestor mage og pupper, er ikke blitt større rundt lår, rumpe og sånt, så da stresser jeg ikke så mye med det. Det blir som det blir framover:)

Jeg har gått ned litt over 6 kg siden jeg ble gravid, så ligger på minus foreløpelig :)

Jeg er 22 uker idag og har gått opp 2 kg til nå:) Men det kan jo fort endre seg!

Jeg har også gått opp mye syns jeg.... Men d har nok med inntak av sukker og feit mat.
Nå er d slutt!! Har enda igjen 7,5 kg fra forige svangerskap... :-(
Jeg er 20 uker i morgen,og har gått opp 5 kg.

Da jeg veide meg på siste svangerskapskontroll (20+0) hadde jeg gått opp 6 kg siden uke 4 i svangerskapet. Før dette veide jeg meg ikke.

Jeg er nå 22+1 uker på vei og har nå her om dagen gått over på plussiden. Har nå gått opp 0,6. Har en god del fra forrige gang, så jeg skal helst ikke gå opp så mye.

Back
Topp