Vektøkning damer!?

10+4 idag. Har vært på vekta en gang i svangerskapet hittil ... Har ikke turt å sjekke enda, har spist som en ku de siste ukene så har garantert gått opp :/ :p. Uff. Får sjekke senere.

Har hatt Ivf og gikk opp et par kilo under forsøket. Ikke gått noe opp etter det, men har heller ikke gått de 2 kiloene ned heller.

9+1 og opp 400 gram. Egentlig ganske stabilt, for andre dager er jeg litt under startvekt. Ammer fortsatt mye, så det hjelper kanskje litt på vektøkningen.

Har gått ned 3 kilo i løpet av hele svangerskapet, men føler jeg har spist mye mer enn jeg pleier (iallfall denne uka). Blir jo sulten annenhver time!

8+1 og har vel gått ned ca 1 kg. Sliter med matlyst og kaster opp. Nå har jeg fått dilla på kokosboller så da går det vel snart på igjen ;)

Jeg har ikke mye å gå på, og har gått ned 2-3 kg.. Nettopp hatt en periode på litt over 2 uker hvor jeg kastet opp alt jeg åt. Forrige svangerskap gikk jeg ikke noe særlig opp før jeg var 15-16 uker. Ved avbrutt svangerskap i uke 19 gikk jeg ned igjen alt med en gang.
Krysser fingrene for jevn og sunn vektoppgang :D

10+5 og ned 3 kg. Går nok snart andre veien :)

17+0 og opp 4 kg. Har fått høre at jeg ikke er stor for å nærme meg halveis, mens legen (som jeg ikke har mye til overs for fra før) sier at jeg ikke må legge på meg mer. Er da normalvektig, så ser ikke noe problem her. Her spiser jeg med god samvitighet! ;)

9+2 og ned 2 kg ;)

8+5 og opp 4 kg, huff jeg har mye å gå på fra før, så jeg tror jeg må komme meg i litt mer aktivitet. Føler selv jeg spiser i hvertfall litt sunnere, men presser i meg litt mer enn før, for at det lille også skal få i seg det den trenger. Spiste ikke mye før, men veldig usunt.

Eg har gått opp ein del, grunna snusslutt :( Så får berre holde meg unna alt som er usunt framover :p

Jeg dreiv og "slanka" meg før graviditeten, så spiser en god del mer kalorier nå som jeg er gravid, samt litt ekstra ferie-kalorier, så er nok derfor jeg merker kiloene litt ekstra godt. Har gått opp 3 kg og er i uke 10 nå. :P

Back
Topp