Vektøkning damer!?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Har dere gått opp noe særlig i vekt? Er 10+3 i dag og har faktisk gått ned 2kg :-/
 
har gått ned 5 kg siden jeg ble gravid... ;-)
og er ikke redd for det, jeg har gått ned pga kostholdet har endret seg til det bedre.
 
9+5 og har gått opp 4. Men det er kombinasjon av snusslutt og at jeg har vært liggende i 6 uker.
Følte meg rimelig pølseskinn i tights i dag med oppblåsheten i tillegg :p
 
9+3 idag og gått opp 2 kg! Min andre uke på hyttetur nå, det har vært mye god mat og snacks på kveldstid..
 
Har gått ned men liger i 7 uker og kaster opp alt og ingenting. Men er ikke redd. Har litt å gå på og får intravenøs. Og vet med en gang blir bedre går jeg opp.
 
Litt variabelt da. Har dårlig matlyst og er kvalm. Gleder meg til jeg kommer inn i den bra perioden av svangerskapet.. ;-)
 
9+3 i dag og har gått ned 5-6 kg. Har vært innlagt på grunn av hyperemesis denne uka og har fått mye mer matlyst de to siste dagene, så vekta stiger nok raskt igjen så lenge jeg klarer å holde kvalmen i sjakk. Jeg la på meg 12 kg i første svangerskap, så regner med at det blir noe sånt (om ikke mer!) denne gang også om jeg blir kvitt kvalmen etter 1. trimester... Har ikke noe mål om å legge på meg minst mulig; skal spise når jeg er sulten, spise passe sunt og unne meg noe usunt av og til når/om kvalmen forsvinner. ;)
 
Aner ikke hvor mye jeg har gått opp, men veit at det er den veien det har gått. Gruer meg litt til å gå på vekta, for veit jeg har vært mye sulten den siste tida:/
 
10+2, vekten gikk først ned og så litt opp så status er vel kanskje ingen endring. I løpet av de tre siste dagene har det imidlertid poppet ut litt av en mage. Vi er for øyeblikket på ferie, men dette skal bli vanskelig å skjule for venner og familie. Litt overrasket siden jeg egentlig ikke trodde den skumle komme på en stund enda :)
 
Gikk ned sist. Nå var Eg på vekten for noen dager siden var gått opp 4 kg men mange mnd siden jeg brukte den sist
 
Har ikke vært på vekta siden jeg ble gravid og har ikke tenkt jeg skal det før sv.skapskontroll heller. Vekta skal få seg en pause nå
 
Back
Topp