Vekstkontroll

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Dere som skal følges opp med vekstkontroller, hvorfor det? :)
 
Pga medisiner jeg går på.
 
Er mest for at lillebror skal ha det bra :) er jo et risiko svangerskap pga sykdommen min, medisiner osv.

Og så får jeg flere grunner til å se på babyen uten å måtte bestille privat [emoji4]
 
Pga heftig hyperemesis, to autoimmune hormonsykdommer og to tidligere veksthemmede barn.
 
Grunnen til at jeg spør er fordi hun jeg fikk sist var ganske stor og er litt redd for det igjen. Men jeg skal inn til embla-samtale snart, så er spent på hva som kommer frem der:)
 
Grunnen til at jeg spør er fordi hun jeg fikk sist var ganske stor og er litt redd for det igjen. Men jeg skal inn til embla-samtale snart, så er spent på hva som kommer frem der:)

Spør i vei. Tror de har ganske lav terskel for å utføre vekstkontroll.
 
Tvillinger :)
 
Jeg har fått vekstkontroll på overtidskontroller, men det er jo ikke planlagt på forhånd.
 
Risiko på grunn av svangerskapsforgiftning sist, da gutten i magen ikke vokste de siste ukene. Starter nå med ultralyd hver tredje uke fra uke 24[emoji4]
 
Skal ha kontroll av cervix og samtidig blir det da tatt vekstkontroll. Pga premature rier og fødsel sist
 
Grunnen til at jeg spør er fordi hun jeg fikk sist var ganske stor og er litt redd for det igjen. Men jeg skal inn til embla-samtale snart, så er spent på hva som kommer frem der:)

Hvor stor var hun? Og hva er embla-samtale? Fikk også stor unge første gangen og revnet masse, så veldig bekymret denne gangen
 
Back
Topp