Vekstkontroll

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere som skal på det? Ble satt tilbake 2 uker på oul, så fikk vekstkontroll,var på UL idag :) fikk se babyen sparke og herje, var veldig gøy å se :) glemte å spørre om hun kunne se kjønn da, men :p

Men ja, flere her ikke som har vært/skal på det? Er 24 uker i morra.

Finnes det? Trodde bare det var en oul og så bare å måle livmor og mage med målebånd etterpå. Bra du blir fulgt opp.

Finnes det? Trodde bare det var en oul og så bare å måle livmor og mage med målebånd etterpå. Bra du blir fulgt opp.
Ja, bla.a de som blir satt tilbake med 14 dager eller mer, skal få vekstkontroll! I mitt tilfelle vet jeg at oulterminen stemmer på en prikk, så det er jo egentlig "bortkastet" :p men jeg fikk jo en gratis ul :D

Ja, bla.a de som blir satt tilbake med 14 dager eller mer, skal få vekstkontroll! I mitt tilfelle vet jeg at oulterminen stemmer på en prikk, så det er jo egentlig "bortkastet" :p men jeg fikk jo en gratis ul :D

Sier ikke nei takk til gratis ul :)

Jeg har det i slutten av juli pga overvekt så det ble bestilt tidlig i svangerskapet :) måtte også ta oul to ganger. Får hilse på lille ganske ofte <3

Skal på vekstestimering på slutten da førstemann var veldig stor i hodet, og om denne er like stor vil ikke legen la meg gå over

Eg skal og ha vekstestemering. For å vurdere om eg kan få fødsel eller om eg må ha keisersnitt denne gangen og.

Har vært på OUL to ganger:
1 gang: fordi jeg falt ned en trapp og for at de skulle bare se om babyen fortsatt levde.
2 gang: OUL ble satt en måned tilbake trodde jeg da var 20 + 0 men var da 15 + 3

Skal på OUL nå på onsdag 4. Juli for å vite kjønn.

Så har fått hilst på gullis noen ganger. Gleder meg til onsdag for å få resultatet! :D

Har vært på OUL to ganger:
1 gang: fordi jeg falt ned en trapp og for at de skulle bare se om babyen fortsatt levde.
2 gang: OUL ble satt en måned tilbake trodde jeg da var 20 + 0 men var da 15 + 3

Skal på OUL nå på onsdag 4. Juli for å vite kjønn.

Så har fått hilst på gullis noen ganger. Gleder meg til onsdag for å få resultatet! :D

15 Juli *

Jeg var med begge guttene mine..første pgr av liten vekst på slutten av svangerskapet, og med 2 mann pgr av lite symfyse mål...

Lykke til dere som skal :)

Rart jeg ikke fikk det med forje :-/ ble satt tilbake akkurat 14 dager, syns det va uhorvelig mye men var vist ikke noe å si på :-/ men han kom 13 dager før tia så tror de målte litt feil, med tanke på at han var akkurat som en baby født til termin :-P

Rart jeg ikke fikk det med forje :-/ ble satt tilbake akkurat 14 dager, syns det va uhorvelig mye men var vist ikke noe å si på :-/ men han kom 13 dager før tia så tror de målte litt feil, med tanke på at han var akkurat som en baby født til termin :p
Det var rart ja! Hvilket sykehus var det?

Nordlandssykehuset Bodø, ikke akkurat det beste sykehuset så det kan være forklaringen :p
Ok :p jeg tilhører Ahus, de har jo sitt dårlige rykte (som faktisk stemmer, har vært innlagt der 3 ganger), men fødeavd. Og jordmødrene er heldigvis veldig OK :) men godt babyen din visste når den ville ut da, hehe, så ikke du gikk mye på overtid :o

Ok :p jeg tilhører Ahus, de har jo sitt dårlige rykte (som faktisk stemmer, har vært innlagt der 3 ganger), men fødeavd. Og jordmødrene er heldigvis veldig OK :) men godt babyen din visste når den ville ut da, hehe, så ikke du gikk mye på overtid :o

Ja gla for det :-) spent på når lille kommer ut denne gangen! Ble satt tilbake åtte dager :-)

Ja gla for det :) spent på når lille kommer ut denne gangen! Ble satt tilbake åtte dager :)
Kommer vel 8 dager før :p :D

Jeg er også spent på det, sist gang ble jeg satt tilbake 4 dager og ungen kom dagen etter termin (men fødselen startet på termin)

Kommer vel 8 dager før :p :D

Jeg er også spent på det, sist gang ble jeg satt tilbake 4 dager og ungen kom dagen etter termin (men fødselen startet på termin)

Håper på det ^^ ja forrige begynte jo å komme på mens termin men var ikke ute før "dagen" etter kl 01.05 :-) litt gla for det siden han har den kule datoen 14.07.14 :-D
Skal prøve å gjør de samme tingene som sist gang det begynte :-P stresse og lage avtaler som jeg ikke rekker å sånt, så kanskje jeg er heldi at han kommer 15.11.15 ;-)

Jeg skal på vekstkontroll og doppler UL i uke 24 :)

Legen min sendte henvisning forrige time, skal inn 18.08 for ny ul.. Grunnen er at livmoren tilsvarte uke 29 i uke 23/24.. Håper ikke det er en giga baby :) men mistenker at han måler litt feil.. Måler jo helt fra tissesprekken.. Er ikke det litt langt ned? Mener jordmor målte fra ca trusekanten forrige svangerskap :)

Back
Topp