*Krusedullen*
Forelsket i forumet
Jeg har fått time til Vekstkontroll på mandag og i den forbindelse så må jeg til anestesilege og pga høy bmi. Er det noen som har peiling på hva de gjør der? Er det bare snakk om smertestillende under fødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått time til Vekstkontroll på mandag og i den forbindelse så må jeg til anestesilege og pga høy bmi. Er det noen som har peiling på hva de gjør der? Er det bare snakk om smertestillende under fødselen?
Trudde ikkje eg heller ..Hvor høy BMI er høy, hvis jeg kan spørre? Ante ikke at det skulle ha noe å si for noe...!
Trudde ikkje eg heller ..
Har ikke peiling på hvorfor jeg må til anestesilege, tenkte jo ikke på å spørre jordmoren som ringte om hvorfor, men lurer på om det kan ha noe med at hvis det blir ks...
Min bmi er rundt 37 så den er jo ganske høy.
skal føde på kk i bergen![]()
Som regel når du skal snakke med anestesi lege, så er det for å fylle ut anestesiskjema(fast prosedyre i forkant av operasjoner). Aner ikke hvorfor du må til en slik samtale, men kan jo være at de vil være forberedt i tilfelle det skulle bli aktuelt med haste ks. Har en venninne med forhøyet bmi, som fødte i fjor og det ble regnet som risikofødsel. Måtte egentlig føde i Bodø, men pga. at hun ikke gikk opp så mye i svangerskapet kom hun akkurat innenfor grensen til fødeavd. i nabobyenHar ikke peiling på hvorfor jeg må til anestesilege, tenkte jo ikke på å spørre jordmoren som ringte om hvorfor, men lurer på om det kan ha noe med at hvis det blir ks...
Min bmi er rundt 37 så den er jo ganske høy.