Har gitt beskjed og de har sagt at vi skal vurdere det..Huffda! Hvis du er bekymret ville jeg sagt ifra til JM og bedt om en vekstkontroll i uke 36! Ikke no ålright å bekymre seg for det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gitt beskjed og de har sagt at vi skal vurdere det..Huffda! Hvis du er bekymret ville jeg sagt ifra til JM og bedt om en vekstkontroll i uke 36! Ikke no ålright å bekymre seg for det!
Har gjort det.. får håpe de følger opp ;-)Men! Jeg får vekstestimering, fikk det sist også. på grunnlag av akkurat det. Så du burde si fra
Takk for den historien skal jeg huske påJeg har født baby med 39 cm i hodeomkrets. Fin fødsel selv om hun ble dratt ut med sugekopp. Jeg er ikke redd for og gjøre det igjen. Vil heller ha en stor og sterk baby enn en liten og svak en
Moren min klarte ikke å føde broren min med hodet på 38 cm for 31 år siden, han satt fast og det var super dramatisk. Husk at det har skjedd litt i legeverden siden den gang
Noe som kan hjelpe er gråte litt på kontroll, og si at du er virkelig bekymret for det- da tør de som regel ikke gjøre noe annetHar gitt beskjed og de har sagt at vi skal vurdere det..
Hehe.. spørs om jeg klarer det... men vi får se.. overlever uansettNoe som kan hjelpe er gråte litt på kontroll, og si at du er virkelig bekymret for det- da tør de som regel ikke gjøre noe annet
Men! Jeg får vekstestimering, fikk det sist også. på grunnlag av akkurat det. Så du burde si fra
Jeg var super bestemt og sta! Jeg fortalte historien til moren min om og om igjen, og sa at JEG FØDER INGEN BABY OVER 4KG!! DA SKAL JEG HA KEISERSNITT!! Hun ble estimert til 3,6 men de så at hodet var større en gjennomsnittet. Ble satt i gang dagen etter antatt termin.Ja sier de var gang til min JM at jeg er bekymret for stor bebis.
Min bror var også nesten 5 kg, 4890 ca og kom ikke ut da han satt fast.
Jeg selv kom m planlagt ks 16 dager for termin og var 3700g systern min 3900g
Men syns ikke hun tar min uro på allvar og mer at "da får du ikke spise mye sukke og fett",
Men jeg önsker også en vekstkontroll, men ligger innom normalen på sf måtten.
Vad mye kan jeg önske o kreve fra jm?