Vekstestimering

Hmm, så rart. Jaja, får se om 4 uker igjen. :) Så lenge de følger kurven sin så er nok alt fint

Er nok helt fint så lenge de følger kurven sin ja :) Er de som tar ultralyd bekymret så sjekker de gjennomstrømming i morkake og navlesnor osv, og har hyppige kontroller. Det hadde jeg sist, kun 1-2 uker mellom hver ul på slutten.
 
Jeg hadde en del vekstestimeringer ved forrige svangerskap, men nå har jeg ikke hatt noen. Lurer så på hvor stor hun er! Hadde vært kjekt å vite hvis hun er gigantisk, men kanskje best å ikke vite noe i tilfelle :p er så spent nå!!!
 
Ny vekstestimering idag. Nå ligger han på 2600 gram. Han har fin vekst, men ligger på 15- percentilen, slik som de to andre. Ny estimering i uke 39, altså om tre uker. Uff, håper han kommer i uke 38 :hilarious: Orker ikke mer av dette fokuset på størrelse :p
 
Jeg var også på ny kontroll i dag. :happy: Hun følger kurven sin og ligger på +2% nå og ca 2700-2800 g. Ny kontroll om 3 uker. Jeg håper også at jeg er ferdig før den tid... :laughing002
 
Back
Topp