Hvor stort er "avviket" på størrelsen som ble estimert på kontrollen?![]()
Han ligg no på 98% percentilen. Dvs rimelig høgt. Godt eit halvkilo over "normalen". Men det er tydeligvis min normal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor stort er "avviket" på størrelsen som ble estimert på kontrollen?![]()
Min ble estimert 2.7kg i starten av uke 36, er det greit? Legen sa dette var innenfor normalen, men en tidligere lege sa baby lå ann til å bli langt over snittet...Han ligg no på 98% percentilen. Dvs rimelig høgt. Godt eit halvkilo over "normalen". Men det er tydeligvis min normal![]()
Min ble estimert 2.7kg i starten av uke 36, er det greit? Legen sa dette var innenfor normalen, men en tidligere lege sa baby lå ann til å bli langt over snittet...

Eg har siste sjekk imorra, dagen før termin. Litt spendt på den. Estimert til 4300-4500 på dei forrige sjekkane, SF-mål seier 90 percentilen (dvs ca 4300). Brødene var hhv 4540 og 4482. Så at ungen kjem til å havne godt over 4 kilo er vel ikkje noko å lure på
Og så lurer eg veldig på om eg blir innlagt for igangsetting samme dag, eller om dei dryger det til over helga![]()

Spennende!
Det er jo uansett ikke lenge til du får møte bebisen, men kanskje det blir i løpet av helga![]()

Estimert til 4,7Var fullt på Føden idag, men mulig igangsetting imorra. Spørs på trøkket, og om eg evt kjem igang sjølv før den tid. Men tvila
![]()
Masse lykke til!
Blir spennende å se hvor stor minsten er![]()
Godt vurdert!