Hvor stort er "avviket" på størrelsen som ble estimert på kontrollen?
Han ligg no på 98% percentilen. Dvs rimelig høgt. Godt eit halvkilo over "normalen". Men det er tydeligvis min normal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor stort er "avviket" på størrelsen som ble estimert på kontrollen?
Min ble estimert 2.7kg i starten av uke 36, er det greit? Legen sa dette var innenfor normalen, men en tidligere lege sa baby lå ann til å bli langt over snittet...Han ligg no på 98% percentilen. Dvs rimelig høgt. Godt eit halvkilo over "normalen". Men det er tydeligvis min normal
Min ble estimert 2.7kg i starten av uke 36, er det greit? Legen sa dette var innenfor normalen, men en tidligere lege sa baby lå ann til å bli langt over snittet...
Eg har siste sjekk imorra, dagen før termin. Litt spendt på den. Estimert til 4300-4500 på dei forrige sjekkane, SF-mål seier 90 percentilen (dvs ca 4300). Brødene var hhv 4540 og 4482. Så at ungen kjem til å havne godt over 4 kilo er vel ikkje noko å lure på
Og så lurer eg veldig på om eg blir innlagt for igangsetting samme dag, eller om dei dryger det til over helga
Spennende!
Det er jo uansett ikke lenge til du får møte bebisen, men kanskje det blir i løpet av helga
Estimert til 4,7 Var fullt på Føden idag, men mulig igangsetting imorra. Spørs på trøkket, og om eg evt kjem igang sjølv før den tid. Men tvila
Masse lykke til!
Blir spennende å se hvor stor minsten er