• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vekstestimering

Jeg har vært men fikk ikke vite i percentil el % da..
Men i uke 27+6 var han 1286 gram og estimert til å veie 3300 gram ved termin.
Det samme som yngste jenta veide..
Så har vel noe med at jeg er liten selv..

Skal uansett tilbake 23.mai for ny måling :)
Jeg var 28+3 og da var min ca 1200 gram. Fikk beskjed om at han lå ca 2% over normalen...

Jeg var 28+3 og da var min ca 1200 gram. Fikk beskjed om at han lå ca 2% over normalen...

Fikk en kurve som viste han lå i veldig nedre sjiktet jeg da ... :/

Fikk en kurve som viste han lå i veldig nedre sjiktet jeg da ... :/
Var derfor jeg la merke til det, siden vi var ca like langt og de veide ca like mye. Rart at en skal få beskjed om over normalen og den andre under...
Blir spennende å se da, om de blir ca like når de kommer ut også!

(Min første veide forresten 4150 en uke før termin, jeg veide 2200 når jeg kom to uker før)

Var derfor jeg la merke til det, siden vi var ca like langt og de veide ca like mye. Rart at en skal få beskjed om over normalen og den andre under...
Blir spennende å se da, om de blir ca like når de kommer ut også!

(Min første veide forresten 4150 en uke før termin, jeg veide 2200 når jeg kom to uker før)

Han ble estimert til 3300 gr ved termin og for meg er jo det "normalt". Eldste var 3720 og yngste 3345 gr så skjønner ikke hvorfor jeg fikk den beskjeden liksom..
Men skal på ny kontroll 23.mai så blir spennende å se da ;)
Føler det er mye forskjellig praksis rundt omkring azz :/

Han ble estimert til 3300 gr ved termin og for meg er jo det "normalt". Eldste var 3720 og yngste 3345 gr så skjønner ikke hvorfor jeg fikk den beskjeden liksom..
Men skal på ny kontroll 23.mai så blir spennende å se da ;)
Føler det er mye forskjellig praksis rundt omkring azz :/
Ja, ikke sant...

Jeg skal sjekke livmorhalsen osv på fredag, så da håper jeg gyn måler han igjen. Gjorde det sist så..

Ja, ikke sant...

Jeg skal sjekke livmorhalsen osv på fredag, så da håper jeg gyn måler han igjen. Gjorde det sist så..

Hvis ikke, kan du kanskje be om det ;)?

Back
Topp