Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke man får det automatisk, det vanlige er en ultralyd. Det er mange årsaker til senere vektestimering, alt fra tidligere keisersnitt, sukkersyke til mistanke om lite/stort barn
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Synes jeg leser over alt om folk som har fått estimering, og om det stemmer eller ikke.
Det er vel ikke flere ul etter oul?
Da må man be om det?
Tror dette bare gjelder i tilfeller der det er behov for nøye oppfølgning! Var aldri snakk om det når jeg var gravid med sønnen min... Hadde jo da et normalt sv.skap
Men lurer på når en benytter seg av 3D ultralyd typisk rundt uke 30 om en kan be jordmor regne ut ca vekt eller om dette er noe en trenger "spesial utstyr" til! Noen som vet?
Jeg har bestilt 3d neste uke. Jordmor der sa i alle fall at de sjekket størrelse og utvikling som rutineTror dette bare gjelder i tilfeller der det er behov for nøye oppfølgning! Var aldri snakk om det når jeg var gravid med sønnen min... Hadde jo da et normalt sv.skap
Men lurer på når en benytter seg av 3D ultralyd typisk rundt uke 30 om en kan be jordmor regne ut ca vekt eller om dette er noe en trenger "spesial utstyr" til! Noen som vet?
Jeg har bestilt 3d neste uke. Jordmor der sa i alle fall at de sjekket størrelse og utvikling som rutineVet ikke hvordan det er andre plasser da.
Takk for svarSkal på 3D om ca 3 uker, da skal jeg spørre dem om alt hehe
![]()
Moro med 3DDa kan du be om vekstestimering der
Det gjøres ikke rutinemessig, er kun en UL i et normalt svangerskap ... Var til vekstestimering drnne uken (er 24+2 i dag), for å sjekke at han hadde vokst, og han var helt perfekt størrelse -ingen avvik! De tok 3D bilde for gøy, artig å se
Ligner nok litt på mammaen sin
![]()
Hvor stor var lille gutten din?![]()
Synes jeg leser over alt om folk som har fått estimering, og om det stemmer eller ikke.
Det er vel ikke flere ul etter oul?
Da må man be om det?