Vekstestimering i dag

Var estimert til 3600 på lørdag lille Ninjaen her også :dummy1:
Synes ikke hun trenger å vente til så innmari på overtid før hun dukker opp :p
 
Det sies jo at de blir større og større for hvert svangerskap. Min siste veide 3910 g, og kan jo ikke være dårligere denne gangen :p
Når får du svar på dato for igangsattelse da?


Første veide 3810 og andre 3705 så de var ganske tett på vekta, men skilte noen cm på de da.

Får ballongkateter på mandag så da får vi se hvor lang tid det tar fra da
 
Var estimert til 3600 på lørdag lille Ninjaen her også :dummy1:
Synes ikke hun trenger å vente til så innmari på overtid før hun dukker opp :p


Og det er utover nå de virkelig legger på seg:p
Blir noen gode trultebabyer da ihvertfall:)
 
Første veide 3810 og andre 3705 så de var ganske tett på vekta, men skilte noen cm på de da.

Får ballongkateter på mandag så da får vi se hvor lang tid det tar fra da

Hvordan føles d ar du brått har et lite perspektiv på når du får møte knøttet? [emoji28] tenk deg at om en uke, så er du ikle gravid lengre [emoji85]
 
Ble estimert til 4 kg ved termin idag ,uke 36,så det høres lovende ut :)
 
Hvordan føles d ar du brått har et lite perspektiv på når du får møte knøttet? [emoji28] tenk deg at om en uke, så er du ikle gravid lengre [emoji85]


Det føles litt rart. Nå vet jeg jo sånn ca når det skal skje, men klarer ikke helt å få det inn i hodet allikevel:p
 
Ble estimert til 4 kg ved termin idag ,uke 36,så det høres lovende ut :)


Det høres jo bra ut.
Lillen ble estimert til ca 4100 til termin, men er allerede på god vei over det med sine +35% i vekst:p

Blir godt å få hennet ut før hun blir for stor:p
 
Det høres jo bra ut.
Lillen ble estimert til ca 4100 til termin, men er allerede på god vei over det med sine +35% i vekst:p

Blir godt å få hennet ut før hun blir for stor:p
Ja da begynner det å bli mye baby:D godt de har noe å gå på men de skal trossalt ut også:)
Nå er det ikke lenge igjenn:)
 
Og det er utover nå de virkelig legger på seg:p
Blir noen gode trultebabyer da ihvertfall:)

Storebrødrene var 4 og 4,3 så er forberedt :p
Godt med runde babyer :) Hun her hadde mye mage, resten av henne var ikke så unormalt stor :p Men nå hadde hun visst en kjempestor morkake å kose seg med, så kanskje ikke så rart :p
 
Ja da begynner det å bli mye baby:D godt de har noe å gå på men de skal trossalt ut også:)
Nå er det ikke lenge igjenn:)


Huff ja, begynner å synke inn at jeg skal igjennom det til uken allerede.

Er veldig spent på hvor lang tid det tar da med tanke på at jeg blir satt i gang to uker før.

Sist ble jeg satti gang dagen etter termin og dwy gikk smooooth, men var nok allerede moden da.
 
Storebrødrene var 4 og 4,3 så er forberedt :p
Godt med runde babyer :) Hun her hadde mye mage, resten av henne var ikke så unormalt stor :p Men nå hadde hun visst en kjempestor morkake å kose seg med, så kanskje ikke så rart :p

Hehe, ble godt fora underveis hun da
 
Huff ja, begynner å synke inn at jeg skal igjennom det til uken allerede.

Er veldig spent på hvor lang tid det tar da med tanke på at jeg blir satt i gang to uker før.

Sist ble jeg satti gang dagen etter termin og dwy gikk smooooth, men var nok allerede moden da.
Den tanken må være hard, å plutselig "miste" litt forberedelsestid:)
Håper det går veldig enkelt å greit for deg denne gang og at det ikke blir langdragelig:)
 
Den tanken må være hard, å plutselig "miste" litt forberedelsestid:)
Håper det går veldig enkelt å greit for deg denne gang og at det ikke blir langdragelig:)


Ja krysser fingrene for det:) Gleder meg jo veldig til å møte henne da, så det er verdt det uansett:)
 
I morgen er dagen!! Jeg grugleder meg litt jeg altså. Det skal bli så godt å få henne ut hit, men må jo igjennom en fødsel først da og det skjer nå de nærmeste dagene!
Så spennende!!!litt misunnelig her....gått med av og på nedgangsrier siden forrige natt til mandag....er så lei av å tro at noe er på g;varer i noen timer;for så å gi slipp...boooooooring!!!!!
 
Så spennende!!!litt misunnelig her....gått med av og på nedgangsrier siden forrige natt til mandag....er så lei av å tro at noe er på g;varer i noen timer;for så å gi slipp...boooooooring!!!!!


Ååå det er så kjiipt da. Jeg har hatt noen runder med det selv, men har prøvd å bare tenke at det kun er modning for ikke å bli så skuffa når det gir seg:p
 
I morgen er dagen!! Jeg grugleder meg litt jeg altså. Det skal bli så godt å få henne ut hit, men må jo igjennom en fødsel først da og det skjer nå de nærmeste dagene!
Lykke til [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp