Vekstestimering i dag

Vaffern+4

Glad i forumet
Jeg klarte å få en Vekstestimering på bakgrunn av at jeg har høye symfysemål og at jeg har hatt en følelse av at denne jenta er stor hele veien.

Og ganske riktig.. hun er i estimert til å veie 3960g i dag 37+3!

I tillegg har jeg så mye fostervann at hun ikke vil komme til å legge seg ned i bekkenet for å hjelpe til med modningen, og det kan utgjøre en risiko for navlestrengen rundt halsen enten om vannet går av seg selv eller de tar det.

Huff, jeg er herved stresset, utålmodig, redd og nervøs.

Venter bare på å få bekreftet at jeg skal settes i gang førstkommende mandag nå.

7906462ed48e16a3b0609fb901e72920.jpg
 
Så søt hun er! [emoji7] men skjønner at du er stresset! Leste nylig på babyverden et sted at det er overraskende vanlig å ha navlestrengen rundt halsen, ettersom jm følger godt med nå for tiden så går det visst fint likevel. Krysser fingrene for at du blir satt i gang når du vil og at det går fort og fint :) mandag er virkelig ikke lenge til, så det må være veldig spennende! :D
 
Slenger meg på beundringen!! Se de kinna da *smelt*! Men da blir det trolig baby snart da :D Dette klarer du fint!! :D
 
Ååååååå [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] lykke til [emoji7]
 
Oi.. Skjønner godt at du blir stresset av det... Men spennende med igang setting, plutselig litt kortere vente tid[emoji6] og har lest sg det går som regel bra, med navlestrengen rundt halsen så lenge de er forbredt på det. Og om du blir satt igang er du jo på sykehuset uansett [emoji4][emoji106]

Lykke til [emoji16]
 
Jeg skal på ul og vekstestimering snart jeg også! Jordmor mente hun kunne være litt større en gj.snittet også er vi veldig usikre på leie enda, om det er tverrleie eller sete! Jeg håper virkelig hun snur seg snart!

Så skjønn liten bebis!
 
Så søt hun er! [emoji7] men skjønner at du er stresset! Leste nylig på babyverden et sted at det er overraskende vanlig å ha navlestrengen rundt halsen, ettersom jm følger godt med nå for tiden så går det visst fint likevel. Krysser fingrene for at du blir satt i gang når du vil og at det går fort og fint :) mandag er virkelig ikke lenge til, så det må være veldig spennende! :D
Ja det er kjempespennende, men føles nesten uendelig lenge til det også med alt ubehaget jeg har. Nå vet jeg ihvertfall at det skyldes store mengder forstervann da i det minste
 
Oi.. Skjønner godt at du blir stresset av det... Men spennende med igang setting, plutselig litt kortere vente tid[emoji6] og har lest sg det går som regel bra, med navlestrengen rundt halsen så lenge de er forbredt på det. Og om du blir satt igang er du jo på sykehuset uansett [emoji4][emoji106]

Lykke til [emoji16]
Heldigvis ja:) er jo litt beroligende at det mest sannsynlig skal skje under ordnede forhold ja:)
 
Jeg skal på ul og vekstestimering snart jeg også! Jordmor mente hun kunne være litt større en gj.snittet også er vi veldig usikre på leie enda, om det er tverrleie eller sete! Jeg håper virkelig hun snur seg snart!

Så skjønn liten bebis!
Får krysse fingrene for at hun snur seg:) det gjorde heldigvis min til slutt:)
 
Ja, hehe. Hun blir nok den største og rundeste av mine<3

Det sies jo at de blir større og større for hvert svangerskap. Min siste veide 3910 g, og kan jo ikke være dårligere denne gangen :p
Når får du svar på dato for igangsattelse da?
 
Back
Topp