Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Jeg skal på onsdagI dag skal jeg på vekstkontroll er bare 32 +1 idag så blir veldig spennende å se va de finner ut
Så bra at dem følge med dæ, men får håpe at den lille i magen har lagt på seg litt til te torsdagen.Min lille var 1940 g i dag på vekstkontroll, 35+0 i dag. Liten frøken, vekstavvik på -22%. Ny kontroll på meg på torsdag, så får vi se når keisersnittet blir. Jeg tror fredag, mannen tror i neste uke. Har egentlig keisersnitt dato 29 oktober, men når nok aldri den.
Så bra at dem følge med dæ, men får håpe at den lille i magen har lagt på seg litt til te torsdagen.
Er det et tilbud man får? Jeg er i uke 36 nå, og har ikke sett den lille siden uke 18, og aldri fått vite noe som helst om vekt
Jeg får vekstkontroll i morgen pga IVF, vekstkontroll i uke 36 eller noe pga svangerskapsdiabetes. Begge er faktorer som kan gi ekstra store barn.Er det et tilbud man får? Jeg er i uke 36 nå, og har ikke sett den lille siden uke 18, og aldri fått vite noe som helst om vekt
Er det et tilbud man får? Jeg er i uke 36 nå, og har ikke sett den lille siden uke 18, og aldri fått vite noe som helst om vekt
Ikke automatisk noe alle får nei
Her fikk vi en allerede på ultralyd, men det er fordi det er gutt igjen, og har hatt høyt sf mål alle de 3 andre svangerskapene. Har ogsåfødt litt store barn de 3 andre gangene.
Men her er han mindre enn de andre var, enn så lenge. Så lå på -8% på første timen, og -10% sist. Sf målet er også flatet av.
Så da vil de følge med at han ikke fortsetter samme trenden.
Er jo positivt at du ikke trenger ekstra oppfølging. For det er jo tegn på at alt er normalt.
Jeg får vekstkontroll i morgen pga IVF, vekstkontroll i uke 36 eller noe pga svangerskapsdiabetes. Begge er faktorer som kan gi ekstra store barn.