Vekkerklokke

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som kan anbefale en?
Har hatt en fra ikea, men ikke så fornøyd.

mobilen her ja :p

Vi har wakeuplight fra expert eller noe. Tror det er en Philips. Og mobilen i tillegg, sånn i tilfelle. Mye mer behagelig å bli vekket av wakeuplighten. :)

Vi har wakeuplight fra expert eller noe. Tror det er en Philips. Og mobilen i tillegg, sånn i tilfelle. Mye mer behagelig å bli vekket av wakeuplighten. :)
Hvordan fungerer den da? Kan man se hva klokka er i mørket også?

Jeg har ikke lyst til å ha telefonen på rommet, så satset på at noen hadde gode tips ;)
sårri =)
Min man har en gammel en, aner ikke hvor den er kjøpt dessverre. Skulle gjerne ha hjulpet =)

Skulle jeg ikke brukt mobilen, hadde jeg gått for en radio vekkerklokke:)

Vi har også en slik lampe. Jeg elsker den, fordi den lar meg våkne sakte og uten støy. Sambo trenger lyd for å våkne, så en halvtime etter lyset starter radioen.

Hvordan fungerer den da? Kan man se hva klokka er i mørket også?
Ja. Er en digitalklokke. Men så har den en lampe på toppen, som gradvis skrur seg mer og mer på, før den til slutt begynner å ringe. Føles ganske opplagt når man våkner på den måten. :)

Vi har også en slik lampe. Jeg elsker den, fordi den lar meg våkne sakte og uten støy. Sambo trenger lyd for å våkne, så en halvtime etter lyset starter radioen.
Ja, samme her. Jeg våkner alltid etter ca 10 minutter med lys! :D

Ja. Er en digitalklokke. Men så har den en lampe på toppen, som gradvis skrur seg mer og mer på, før den til slutt begynner å ringe. Føles ganske opplagt når man våkner på den måten. :)
Hørtes ikke så dumt ut det da:)
Får vel ta en titt:)

Bruker kun mobilen, men har nesten vurdert den fra enklere liv som hopper ned fra nattbordet og ruller rundt til du stopper den :P

Bruker kun mobilen, men har nesten vurdert den fra enklere liv som hopper ned fra nattbordet og ruller rundt til du stopper den :P
Den hadde vi før vi fikk wakeuplight! Den er bare morsom de første to gangene!! :P

Back
Topp