Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker bare mobilen![]()
Jeg har ikke lyst til å ha telefonen på rommet, så satset på at noen hadde gode tipsmobilen her ja![]()
Hvordan fungerer den da? Kan man se hva klokka er i mørket også?Vi har wakeuplight fra expert eller noe. Tror det er en Philips. Og mobilen i tillegg, sånn i tilfelle. Mye mer behagelig å bli vekket av wakeuplighten.![]()
sårri =)Jeg har ikke lyst til å ha telefonen på rommet, så satset på at noen hadde gode tips![]()
Vi har wakeuplight fra expert eller noe. Tror det er en Philips. Og mobilen i tillegg, sånn i tilfelle. Mye mer behagelig å bli vekket av wakeuplighten.![]()
Ja. Er en digitalklokke. Men så har den en lampe på toppen, som gradvis skrur seg mer og mer på, før den til slutt begynner å ringe. Føles ganske opplagt når man våkner på den måten.Hvordan fungerer den da? Kan man se hva klokka er i mørket også?
Ja, samme her. Jeg våkner alltid etter ca 10 minutter med lys!Vi har også en slik lampe. Jeg elsker den, fordi den lar meg våkne sakte og uten støy. Sambo trenger lyd for å våkne, så en halvtime etter lyset starter radioen.
Hørtes ikke så dumt ut det daJa. Er en digitalklokke. Men så har den en lampe på toppen, som gradvis skrur seg mer og mer på, før den til slutt begynner å ringe. Føles ganske opplagt når man våkner på den måten.![]()
Takk for link. Skal ta en tittMange fine her
http://www.lefdal.com/catalog/tv-lyd-og-bilde/lf_radio_klokkeradio/radio-vekkerklokke
Hadde en før, behagelig å våkne til.
Flere som burde ha lagt den et annet stedJeg har ikke lyst til å ha telefonen på rommet, så satset på at noen hadde gode tips![]()
Ja, er veldig deilig måte å våkne på!Hørtes ikke så dumt ut det da
Får vel ta en titt![]()
Haha, den skulle mannen hatt. Jeg våkner av den minste lille lydBruker kun mobilen, men har nesten vurdert den fra enklere liv som hopper ned fra nattbordet og ruller rundt til du stopper den![]()
Jeg må stille 5 alarmer på telefonen fordi jeg ikke våknerHaha, den skulle mannen hatt. Jeg våkner av den minste lille lyd![]()
Den hadde vi før vi fikk wakeuplight! Den er bare morsom de første to gangene!!Bruker kun mobilen, men har nesten vurdert den fra enklere liv som hopper ned fra nattbordet og ruller rundt til du stopper den![]()