Vekke huleboeren?

Her våkner babyen som regel når jeg spiser, uansett hva det er. ;) Slik var det med vesla også. Er som regel masse bevegelse når jeg legger meg ned også. Flere kvelder på rad har det vært skikkelig party i magen. Jeg kan våkne til det også. På dagen når jeg er i aktivitet er det veldig stille. Ganske typisk for babyer i magen. :)
Herlig med party i magen! :-)
Sparker hardt da, siden du våkner av det? :-)

Min våknet ikke av middagen, eller isen. Men da jeg tok meg noen seigmenn fra storesøster.... Da ble det liv. :-)

Min våknet ikke av middagen, eller isen. Men da jeg tok meg noen seigmenn fra storesøster.... Da ble det liv. :-)

hehe;) her våkner han med en gang jeg spiser eller drikker - men er somregel meget rolig når jeg er i bevegelse :)
var nok litt søtere saker som måtte til for å bli vekket - var vel bare en dyp søvn :)

Jeg kjenner han alltid mye bedre når jeg er rolig enn når jeg er i aktivitet, på jobben kjenner jeg han brått når jeg setter meg ned, mens når jeg går og driver med andre ting kjenner jeg han ikke så godt. Og jeg har en veldig aktiv unge.

Her er det protest hver gang jeg legger meg på magen, så hvis jeg merker lite liv en dag så tror jeg at jeg skal prøve å legge meg på magen :p
Så herlig! :-)
Det skal prøves neste gang! :-)

Det er bare det at når jeg våkner, så er babyen det også. Ikke det at jeg våkner AV det, om du skjønner. ;)

Søt kald drikke og legge seg på rygg funker alltid her! Jo mer jeg er i bevegelse jo bedre sover lillegutt i magen♡De blir jo vugget når vi beveger oss, så det er helt vanlig at de er mest aktiv når vi setter oss/legger oss :-)

Og der fikk jeg et lite spark nedover ja....
Skikkelig deilig... Kanskje hevn fordi jeg maser sånn? Hi hi! :p
Ble stille med en gang igjen, men nå vet jeg iallfall at han er der...

Jordmor sa til meg at spark nedover tyder på at baby ligger med rompen ned, så håper virkelig at han tenker å snu seg etterhvert. De sier jo også at for hver graviditet blir det større plass, siden livmoren har vært utvidet før (og nå var det jo kun 1 år etter sist fødsel at jeg ble gravid igjen...)

her er det 5 år siden sist fødsel. Lillebror ligger helst på tvers eller med rumpa ned, men til tider med hode ned også. Så blir spennende hva stilling han ender med :-P

her er det 5 år siden sist fødsel. Lillebror ligger helst på tvers eller med rumpa ned, men til tider med hode ned også. Så blir spennende hva stilling han ender med :-P
Hvis førstemann lå med hode ned gjør mest sansynlig nr 2 det også! Babyene kan snu og vende på seg helt frem til uke 36 :)

Hvis førstemann lå med hode ned gjør mest sansynlig nr 2 det også! Babyene kan snu og vende på seg helt frem til uke 36 :)

Det er ikke sikkert, men håper jo selvsakt det! En venninne av meg hadde barnet på tvers andre gangen feks, førstemann lå med hode ned :-)
Nr to pleier ikke å feste seg før fødselen, nr en har det litt trangere og fester seg tidligere :-)

Back
Topp