M
Moderator Marte
Guest
Om ja, kva tid fortalde du det?
Om nei, når skal du fortelle det?
Om nei, når skal du fortelle det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber som ringevikar i flere skoler (ergo har jeg flere sjefer...) og er redd de ikke ringer mer når jeg forteller det. Samtidig må jeg nesten si noe snart, fordi jeg blir så kvalm om jeg ikke får spist noe annenhver time. Det passer ikke alltid godt inn med timer og inspeksjoner, men uten mat da blir jeg så uvel at jeg bare kan si takk for i dag! Samme problemstilling her. Får så dårlig samvittighet, samtidlig som denne graviditeten er utrolig ønsketNei ikke ennå.
Begynte i jobben første august og er den eneste som gjør det jeg gjør, så tenker at jeg i alle fall vil være over 12-ukersgrensen først.
Gleder oss masse til dette barnet også, men det passer jo virkelig aldri jobbmessog og det synes jeg er litt vanskelig.
Har planer om å si til sjefen at basert på det hun np kan høre kan hun få lov til å si både garn og gratulerer. Så får vi se hvordan det går. Vi har time til tul første uken i januar, så jeg sier det nok etterpå
Nei ikke ennå.
Begynte i jobben første august og er den eneste som gjør det jeg gjør, så tenker at jeg i alle fall vil være over 12-ukersgrensen først.
Gleder oss masse til dette barnet også, men det passer jo virkelig aldri jobbmessog og det synes jeg er litt vanskelig.
Har planer om å si til sjefen at basert på det hun np kan høre kan hun få lov til å si både garn og gratulerer. Så får vi se hvordan det går. Vi har time til tul første uken i januar, så jeg sier det nok etterpå
jeg hadde snakka litt om muligheten med henne. Vi er jobber veldig tett på hverandre og snakker om alt. Så var egentlig ganske naturlig å dele det. Mannen og ungene var bortreist. Så hadde vær litt trist å reist hjem alene den kvelden og bearbeida sjokket.