Åh tusen takk skjønne duHeier på deg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh tusen takk skjønne duHeier på deg også
Spennende. Lykke til som ruger. Håper det fester segInnsettet gikk veldig fint. Nå må vi bare håpe den klorer seg fast Er ganske sliten og tom for energi, og har satt ny rekord på antall timer i sofaen under pledd
Husker ikke når man regner dop fra, så usikker på når jeg kan begynne å teste, men trur torsdag er innafor
Nå kan du slappe av og ruge godtHåper spiren sitterInnsettet gikk veldig fint. Nå må vi bare håpe den klorer seg fast Er ganske sliten og tom for energi, og har satt ny rekord på antall timer i sofaen under pledd
Husker ikke når man regner dop fra, så usikker på når jeg kan begynne å teste, men trur torsdag er innafor
Håper for deg jeg ogsåI dag så har jeg vært mye kvalm av og på. Det er for tidlig for sånne symptomer egentlig.. så regner med det ikke har noe med dette å gjøre. Men føler jeg har lite symptomer så er vanskelig å ikke tenke det ikke går, samtidig som jeg håper veldig
Det er mange som skriver at de har hatt svært lite symptomer de gangene embryo har festet seg- så ikke sikkert at det er et dårlig tegn hvis du ikke kjenner så mye endaI dag så har jeg vært mye kvalm av og på. Det er for tidlig for sånne symptomer egentlig.. så regner med det ikke har noe med dette å gjøre. Men føler jeg har lite symptomer så er vanskelig å ikke tenke det ikke går, samtidig som jeg håper veldig
Kjenner på kvalme av og på, sulten, og endret smakssansDet er mange som skriver at de har hatt svært lite symptomer de gangene embryo har festet seg- så ikke sikkert at det er et dårlig tegn hvis du ikke kjenner så mye enda
Huff så utrolig vondt, og utrolig urettferdig!negativ graviditetstest her hjemme (tok på lørdag - 13 dop) også var jeg å tok blodprøve i dag, som avtalt med klinikken. Jeg vet jo at negativ hjemmetest er like riktig som blodprøven, men har ikke helt forstått at det siste embryoet vårt ikke skulle feste seg (eller har ikke lyst til å innse det) har ikke midler til å kjøre et forsøk til så det er skikkelig vondt
Så trist å lese Sender varme tankernegativ graviditetstest her hjemme (tok på lørdag - 13 dop) også var jeg å tok blodprøve i dag, som avtalt med klinikken. Jeg vet jo at negativ hjemmetest er like riktig som blodprøven, men har ikke helt forstått at det siste embryoet vårt ikke skulle feste seg (eller har ikke lyst til å innse det) har ikke midler til å kjøre et forsøk til så det er skikkelig vondt
Sender deg mange varme tanker og gode klemmerVeldig trist å høre!negativ graviditetstest her hjemme (tok på lørdag - 13 dop) også var jeg å tok blodprøve i dag, som avtalt med klinikken. Jeg vet jo at negativ hjemmetest er like riktig som blodprøven, men har ikke helt forstått at det siste embryoet vårt ikke skulle feste seg (eller har ikke lyst til å innse det) har ikke midler til å kjøre et forsøk til så det er skikkelig vondt