Veien til ivf-babyen

I morra er det innsett :oops: Den uka har gått så fort!! Jeg har forberedt meg med å måke uendelige mengder med snø.. og laget middagen til i morgen klar, sånn at ungene bare kan varme seg maten når dem kommer fra skolen. Eldstejenta skal fôre og ordne hundene når hu kommer hjem fra skolen (har 3 utehunder) og midterste har fått ansvar for å ivare ta lillesøster litt. Togbilletten innover er bestilt, og hjemreisen avventer vi med siden vi ikke vet hvor lang tid det tar.
Mangler bare å vaske badet, pakke det vi skal ha med oss også er jeg ganske klar :smiley-bounce016

Innsettet gikk veldig fint. Nå må vi bare håpe den klorer seg fast :Heartred Er ganske sliten og tom for energi, og har satt ny rekord på antall timer i sofaen under pledd :laughing002

Husker ikke når man regner dop fra, så usikker på når jeg kan begynne å teste, men trur torsdag er innafor :dontknow

Innsettet gikk veldig fint. Nå må vi bare håpe den klorer seg fast :Heartred Er ganske sliten og tom for energi, og har satt ny rekord på antall timer i sofaen under pledd :laughing002

Husker ikke når man regner dop fra, så usikker på når jeg kan begynne å teste, men trur torsdag er innafor :dontknow
Spennende. Lykke til som ruger. Håper det fester seg :Heartred

Nå kan du slappe av og ruge godt❤️Håper spiren sitter❤️

Altså om jeg skal teste på 10 dop så er det onsdag, men kan være det er lurt å vente til torsdag.. om jeg klarer å vente, det er en annen sak :laughing002
Har ikke noe symptomer annet enn litt murring i livmor-området og blir fort «sliten i ryggen» om det make sense :dontknow

I dag så har jeg vært mye kvalm av og på. Det er for tidlig for sånne symptomer egentlig.. så regner med det ikke har noe med dette å gjøre. Men føler jeg har lite symptomer så er vanskelig å ikke tenke det ikke går, samtidig som jeg håper veldig :rolleyes:

I dag så har jeg vært mye kvalm av og på. Det er for tidlig for sånne symptomer egentlig.. så regner med det ikke har noe med dette å gjøre. Men føler jeg har lite symptomer så er vanskelig å ikke tenke det ikke går, samtidig som jeg håper veldig :rolleyes:
Det er mange som skriver at de har hatt svært lite symptomer de gangene embryo har festet seg- så ikke sikkert at det er et dårlig tegn hvis du ikke kjenner så mye enda :Heartred

Det er mange som skriver at de har hatt svært lite symptomer de gangene embryo har festet seg- så ikke sikkert at det er et dårlig tegn hvis du ikke kjenner så mye enda :Heartred
Kjenner på kvalme av og på, sulten, og endret smakssans :dontknow

negativ graviditetstest her hjemme (tok på lørdag - 13 dop) også var jeg å tok blodprøve i dag, som avtalt med klinikken. Jeg vet jo at negativ hjemmetest er like riktig som blodprøven, men har ikke helt forstått at det siste embryoet vårt ikke skulle feste seg (eller har ikke lyst til å innse det) har ikke midler til å kjøre et forsøk til så det er skikkelig vondt :(

negativ graviditetstest her hjemme (tok på lørdag - 13 dop) også var jeg å tok blodprøve i dag, som avtalt med klinikken. Jeg vet jo at negativ hjemmetest er like riktig som blodprøven, men har ikke helt forstått at det siste embryoet vårt ikke skulle feste seg (eller har ikke lyst til å innse det) har ikke midler til å kjøre et forsøk til så det er skikkelig vondt :(
Huff så utrolig vondt, og utrolig urettferdig!

Så trist å lese :Heartred Sender varme tanker:Heartred

Sender deg mange varme tanker og gode klemmer❤️Veldig trist å høre!

Back
Topp