Kjenner veldig igjen å bli sykmeldt og kræsjlande på sofaen med enormt søvnbehov i noen uker, hehe! Høres jo ut som at den energien du har nå bør reserveres til å få gjort de siste forberedelsene og tatt vare på kroppen og deg selv, synes nå jegSå koselig du spør!Det går absolutt bedre med meg, men tror nok jeg var mer kjørt i grøfta enn jeg egentlig ante. Ble et par uker mest på sofaen, tror jeg sov sånn mellom 10-12 timer hver dag + et par dupper på dagen
Har begynt å komme seg litt nå siste uka og jeg har fått energi til å gjøre litt husarbeid, lage litt middag her og der og sette på en vask og sånt. Fæl følelse når man ikke orker det en gang! Torsdag fikk jeg til og med reist på gravidtrening i basseng, det var nydelig!
Denne uka er jeg reist på et kurs med jobb, så er sånn sett "på jobb" selv om det er annerledes enn vanlige arbeidsoppgaver. Men kjenner jo allerede i dag at jeg er mer sliten enn jeg egentlig trodde jeg skulle være, og ligger nå kaputt på hotellrommet før planlagt middag i kveldVurderte jo egentlig å kanskje jobbe litt gradert de siste par ukene i november før jeg går ut i planlagt perm, men er litt usikker nå på hvor lurt det er når jeg ser hvor sliten jeg er bare av kurs i går og i dag... Må nok ta en prat med sjefen neste uke, mulig det er noen ting her og der jeg kan gjøre som ikke krever all verdens av meg
Hvordan går det med deg, du er vel kommet deg greit inn i 2. trimester nå?![]()
I alle fall ikke starte med noen altfor store arbeidsoppgaver nå som du snart er på oppløpssiden og endelig har fått igjen litt energi! Bassengtrening hørtes nydelig ut 
Ja, 15+0 i morgen, så det går fremover her også. Hadde egentlig hatt en veldig god uke på kvalmefronten nå, kommet litt i gang med trening igjen samt vært en tur på kontoret, så trodde egentlig jeg var over det verste, men det kom tilbake med renter i går og i dag morges klarte jeg ikke holde på noen skarve blåbær engang, så helt borte var det visst ikke enda nei... Har hatt 70% SM i en del uker nå og det har fungert greit. Tenkte meg egentlig tilbake i 100% jobb fra mandag, men ser jo etter en dag rett ut på sofaen i dag at det kanskje er litt ambisiøst fremdeles. Men jeg vil så gjerne, og det sitter altså langt inne å komme til fastlegen på enda en time i det som liksom skal være gull-ukene og fremdeles ikke fungere skikkelig. Blæ. Men det er jo utenfor min kontroll, så må bare akseptere at det er som det er og går over når det går over
Vil jo tro det er et godt tegn at jeg totalt sett har hatt min beste uke siden uke 7-8 nå, og at jeg kanskje bare smalt til med litt for mye aktivitet så fort jeg følte meg bedre.

Har nå vært sykmeldt i hele oktober, og det har egentlig (selv om det sitter langt inne å innrømme) vært gull for kropp og sjel. Var likevel på kurs med jobben forrige uke, og merket at det var mer enn nok, egentlig. Er jo "bare" å sitte og strikke og høre på folk prate, men var helt kake på slutten av dagen og sov mesteparten av ettermiddagene.
Håper det blir bedre når forkjølelsen gir seg!
Har heldigvis fortsatt lite bekkensmerter, og merker faktisk at det generelle energinivået har kommet litt tilbake... På godt og vondt. Har jo da startet å pusse opp soverommet vårt nå, under 4 uker før termin. Usikker akkurat nå hvor lurt det er, men taket er malt så da er vi i gang!
så glad for deg!
Kjenner meg tung i kroppen og tungpusten av hver lille ting, og gleder meg masse til å møte vesla