Veien mot et lettere liv..*linker* oppd.17.nov*

Du er så flink! Hvem skulle trodd at du veide 100 kg for ikke alt for lenge siden? Var det bilde av deg fra 17. mai jeg så tro? Du ser kjempebra ut og det går jo fortsatt bare nedover og nedover. Jeg håper virkelig at du når målene du har satt deg. Det fortjener du virkelig etter den formidable innsatsen du har gjort.
 
Wooow - når SKAL dette ta slutt da Elimor, det er jo snart ikke noe igjen av deg. Du imponerer og imponerer og imponerer! 
 
Tuuuusen takk alle dere - det er veldig kjekt med så koselige tilbakemeldinger!!!

Namba: det var bilde fra 17. mai du så - dersom du mener det som lå på facebook[:)]
 
Dæven, du er flink altså!!
 
Stå på!
 
*oppdatert*


Jammen viste vekta 76 blank denne mandagen - ganske uventet faktisk. Har hatt en ganske rolig uke og med ganske mye kos i tillegg - vises kanskje igjen neste uke da....Jeg er uansett fornøyd med å ligge så stabilt gjennom sommeren - og i tillegg ha gått nedover litt[:)]

Skulle bare ønske jeg følte meg på topp ellers også - men men man får jo ikke automatisk mer selvtillit selv om vekta går nedover. Merker for all del at det har hjulpet noe på selvfølelsen - selvfølgelig - men gamle sår blir man jo ikke kvitt selv om kiloene forsvinner[&o]. Så da er det vel andre ting å ta tak i nå når jeg begynner å bli fornøyd med vekta mi....Kan jo ikke skjule meg bak en tykk kropp lenger, så kanskje der "problemet" ligger - føler meg litt mer "naken" på en måte.

Ja, det var dagens filosofiske betrakninger fra meg[:D]
 
*oppdatert*

Etter en ganske så lang pause må jeg prøve å snu den dårlige trenden jeg er inne i. Av naturlige årsaker har jo ikke mat og trening stått øverst på "timeplanen". Jeg sliter med motivasjonen, men ønsker å reise meg opp igjen. Skal aldri, aldri over 80 kg igjen - og helst ikke mer opp nå! har sakte men sikkert fått inn litt bedre vaner nå, men er ikke helt der enda...Treningen må jeg også ta tak i - skal prøve å komme igang litt neste uke.

Huff, det tar jammen på å miste noen veldig nære, både fysisk og mentalt[&o] Men jeg ønsker å leve livet fullt og helt som min far gjorde til siste slutt, og jeg skal ta vare på kroppen min slik at jeg kan være sunn og frisk lenge!

Men, for all del, send gjerne en motivasjonstanke min vei [;)]
 
Det skal bare mangle at du har manglet litt motivasjon og tiltak i det siste Elimor - det forstår alle! Litt over en kilo på nesten to måneder er faktisk ikke ille - det viser at du har holdt deg nogenlunde til det du har lært, og jeg er sikker på at du klarer å holde deg der du er nå fremover - særlig når det blir jobb og mye spennende og nytt som skjer!

Det som er så gøy med "nye starter" på den måten er at du blir kjent med folk som ikke har kjent ditt gamle jeg, og som ikke vet at du har vært tykk... du får være bare deg selv som du er nå!
 
ORIGINAL: lenemor

Det skal bare mangle at du har manglet litt motivasjon og tiltak i det siste Elimor - det forstår alle! Litt over en kilo på nesten to måneder er faktisk ikke ille - det viser at du har holdt deg nogenlunde til det du har lært, og jeg er sikker på at du klarer å holde deg der du er nå fremover - særlig når det blir jobb og mye spennende og nytt som skjer!

Det som er så gøy med "nye starter" på den måten er at du blir kjent med folk som ikke har kjent ditt gamle jeg, og som ikke vet at du har vært tykk... du får være bare deg selv som du er nå!

Ja, er det noe jeg har lært er at det aldri er for seint å starte "om igjen"[:)]
 
Husker at det var noe av det viktigste jeg lærte på min store slankejobb... at om jeg sprakk en dag var det greit, det er bare å ta seg sammen og gjøre det beste ut av resten av dagen og dagene etter - før jeg innså det kunne jeg finne på å tenke at "nå har jeg sprukket så da kan jeg like gjerne spise dette og dette og dette også"!
 
ORIGINAL: lenemor

Husker at det var noe av det viktigste jeg lærte på min store slankejobb... at om jeg sprakk en dag var det greit, det er bare å ta seg sammen og gjøre det beste ut av resten av dagen og dagene etter - før jeg innså det kunne jeg finne på å tenke at "nå har jeg sprukket så da kan jeg like gjerne spise dette og dette og dette også"!

Ja, slik tenkte jeg også før - nå sier jeg til meg selv "ja, ja - slik var ble det den dagen, i morgen er en ny dag".
 
Du er superflink, og i vanskelige perioder er det lov å ikke tenke på slanking!
 
 
 
Tusen takk for oppmuntrende ord[:)] Vekta har gått litt ned - og nå skal jeg komme inn i treningen igjen! I alle fall etter høstferien[8D]
 
Jeg har prøvd som best jeg kan for å begynne å trene - skal trene to formiddager i uka før jobb. Har fått til bare en gang i uka pga enten egen sykdom eller syke barn - så det er absolutt ingenting å gjøre med[&:] Det er jo aldri for seint å begynne.

Måltidene har så å si kommet på plass og det har heldigvis gitt resultater også[:)]
 
 
Back
Topp