Veien mot et lettere liv..*linker* oppd.17.nov*

Jeg har ikke sett innom på lenge og jammen fortsetter du å imponere, elimor!! Tenk at du har gått fra å være 100 kg til å gå rett inn i str 42 og at du veier 20 kg mindre!! Det er litt av en prestasjon! Jeg har kjempelyst til å se før og etter bilder snart! Nå har du ihvf ingenting å skamme deg over lenger, så legg ut bilder og motta rosen du fortjener!!!![:)]
 
ORIGINAL: namba

Jeg har ikke sett innom på lenge og jammen fortsetter du å imponere, elimor!! Tenk at du har gått fra å være 100 kg til å gå rett inn i str 42 og at du veier 20 kg mindre!! Det er litt av en prestasjon! Jeg har kjempelyst til å se før og etter bilder snart! Nå har du ihvf ingenting å skamme deg over lenger, så legg ut bilder og motta rosen du fortjener!!!![:)]
Takk takk[:D] Ja, det er deilig[:)] Tenker det blir noen bilder når jeg kommer meg under 80 - i alle fall ett eller annet sted på nettet[;)][:D]
 
Ja, det må du love oss! Første gang du ser at vekten er under åtti så ta bilde og legg det ut!![:)] 
 
ORIGINAL: namba

Ja, det må du love oss! Første gang du ser at vekten er under åtti så ta bilde og legg det ut!![:)] 
Ups....må visst finne fram kamera snart[8D][;)][:D]
 
Har oppdatert[:)]
 
Fytti katta så flink du er Elimor - jeg har vært imponert hele tidenk men dette er jammen meg mer enn imponerende! Du er superflink - når jeg er ferdig med knerten skal jeg jammen meg hive meg på jeg også og få av meg noen kilo. Jeg satser på å stanse på 80 jeg da, men det er en lang vei dit også!
 
Fy flate, elimor, så flink du er! FREM MED KAMERAET!! Nå må vi få se![:)]
 
ORIGINAL: namba

Fy flate, elimor, så flink du er! FREM MED KAMERAET!! Nå må vi få se![:)]
Ha ha - du får smøre deg med tålmodighet.....[;)][:D] Får se senere idag/kveld.
 
ORIGINAL: namba

Fy flate, elimor, så flink du er! FREM MED KAMERAET!! Nå må vi få se![:)]
Ditt ønske er min lov[;)][;)][;)]
 
Flink bisk! Jeg er så fornøyd - og imponert![:)]
 
Hipp hurra!!
 
Du er superflink da! Under 80 og greier! Grattis!
 
 
 
*oppdatert*

Fornøyd med at vekta er stabil - har hatt rolige dager uten for mye fysisk aktivitet. Og tanta ligger å murrer i kroppen. Jeg skal holde meg under 80 nå!![:D] Det får være vårens videre mål i alle fall - så får jeg se hva som blir målet videre.
 
*oppdatert*
 
Glemmer nesten å oppdatere - har visst slankedagbok 3 plasser[8D] (Har en på slankeforumet her også) Er fornøyd med stabil vekt, har tross alt hatt ei lang helg med en del utskeielser - og har spist en del is på 17 mai selvfølgelig[;)] Føler ofte at vekta er høyere rett etter mensen også. Håper jeg kryper litt lenger vekk fra 80-tallet i alle fall de neste ukene.
 
Beste bekreftelsen på hvor bra denne kostholdendringa har vært, fikk jeg igår. Har vært til jevnlig kontroll på sykehuset pga protein i urinen og litt blod (som jeg har hatt i årevis uten at det har vært noe "farlig") og litt høyt blodtrykk. Igår var det null protein i urinen og jeg fikk mye skryt for at jeg hadde gått så mye ned i vekt. Selv om blodtrykket mitt - som vanlig - er noe høyt på sykehuset - så irriterende, for jeg vet jo at det er fint! Har alltid normalt blodtrykk hos fastlegen[>:] Nå skal jeg bare gå til konrtoll hos fastlegen - og jeg håper at jeg slipper medisin snart[:)]
 
Da begynner denne dagboka å bli rimelig lang - jeg har laget en egen dagbok på "slankeforumet" nå, så dere som vil følge meg videre kan klikke dere inn på linken: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=13344445

Jeg kommer til å skrive inn vekt her også - men skriver nok ikke så mye ellers her inne - håper dere vil legge inn en komentar i ny og ned inne på "slakeforumet" også[:)]
 
wow, enda en kilo borte - skal si du er flink altså... jeg har gått tom for skryteord for deg jeg, her er det bare nesegrus beundring! 
 
Shit!! Du er sååå flink altså!!
 
Imponert!!
 
 
 
Takker - jeg må si at jeg ikke forstår at det faktisk har vært så "lett" for meg å ta av. Jeg spiser jo søren meg 5-6 ganger til dagen - selv om det jo ikke er store måltid. Men jeg har jo alltid masse kos på lørdagen - og da mener jeg MASSE...Men i forhold til hvordan jeg levde før, så er det jo ingenting[8D] Husker en tid da jeg hadde snop eller is nesten hver eneste kveld[&:]

Jeg føler meg veldig vell for tia - og om vekta skulle stoppe opp nå, så går det helt fint[:)]
 
Leeenge siden jeg oppdaterte ser jeg - men jeg har jo min egen dagbok inne på "slankeforum" nå, så det holder å skrive der inne. Men her står nå vekta litt på stedet hvil - men det gjør ingenting med tanke på hvor lite jeg har fått trent og hva slags mat jeg har puttet i meg i det siste. Nå har jeg litt mer fokus igjen på kosten. Vekta denne uka var 78 kg - men da var det med mensen også da, så jeg håper den er en god del lavere om noen uker igjen[:)]

Setter meg ett laaangsiktig mål om å komme meg rundt 75 kg - eller å komme meg inn i størrelse 42. Nå ligger jeg litt sånn midt i mellom 44 og 42 - og det er litt dumt når jeg skal kjøpe bl.a bukser.
 
Oppdatert.

Vekta går jo faktisk nedover enda - kan trygt kalle dette kostholdet en suksess etter snart 9 måneder [:D]

Fokus på kostholdet de siste ukene har gjordt underverker - og jeg har klart å få til å trene litt mer denne uka[:)] Har egentlig ikke noe ønske om å komme så mye mer under 75 kg, men kroppen stabiliserer seg nok snart uansett[:)] Vil jo bare være sunn og frisk egentlig[:)]

Så får jeg se hva vekta viser i morgen[:)]
 
Æsj - nekter å oppdatere vekta idag, den var ikke enig med meg.....Har nok mye med at jeg har hatt veldig dårlig søvn i det siste og at jeg spiste salt chips kvelden før. Selv om det var lite, så binder jo saltet veldig..... Ja, ja - nå tror jeg at jeg bør kutte ut veiinga noen uker, blir så altfor opphengt i den merker jeg. Selv om jeg selvfølgelig ikke slarver med maten eller kutter ned på den - det er jo bare tullete i alle fall. Er jo egentlig ganske fornøyd med slik vekta er nå - skulle bare ønske jeg hadde kommet meg under 75 kg og ned mot 70.

He he - så rart hvordan jeg har forandre på målene mine underveis. Små mål som har vært lette å nå. Skulle være fornøyd når jeg kom under 80 - og så har det gått så utrolig greit å nå det målet, så nå skulle jeg ønske å havne mellom 75 og 70 kg for å bli heeeeelt fornøyd[8D]
 
Back
Topp