Veien mot en familie på 3

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av lille_my83, 10 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Ikke til å spøke med alltid når de har feber, nei. E hadde også nettopp den 4. barnesykdom og var oppe i 40,4. Sjelden han har hatt så god tid til å sitte i fanget [emoji17][emoji3590] Jepp, håper vi alle har fått vår dose med sykdom nå altså - i alle fall for en periode [emoji28]

2. *RSB* Hey Febbisbebbis'18

Lenge siden jeg har vært inne her kom jeg på, for ei nydelig frøken dere har:love7

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Tusen takk:Heartred:Heartred

4. Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Gratulerer med overstått 1 årsdag.

Tenk småttisene våre har rundet 1 år!!!

Jeg gråt en skvett. Nå er de snart ikke babyer mer.
    Denne lille tida er snaaart over.

5. ..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018

Gratulerer med overstått 1 års dag :smiley-bounce016

6. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Lenge siden jeg har vært her inne nå, husker liksom ikke på det når appen er borte:wacky:

Men ja, her er frøkna blitt 1 år:Heartred Og det for snart en mnd siden, tia går så fort:)

Ei travel lita snuppe vi har, med en tydelig vilje og som elsker alt som er rosa og lilla, og det skal helst være kjoler eller skjørt:hilarious: Og er det tyll, ja da er det stas. Favorittene for tia er vesker, musikk og fancy nancy som går på Disney junior:Heartpink Ei skikkelig lita jåle med andre ord:hilarious::joyful:

Hun begynte å gå når hun var 10 mnd, og i julen sprang hun og nå klatrer hun på det meste:nailbiting::p Det har blitt noen blåmerker og kuler de siste 3 mnd:wacky:

Jeg har begynt på å jobbe, skal jobbe bare helg nå fram til mannen går ut i pappaperm i mars:Heartred

Frøkna vil fortsatt spise selv, og hun smaker på det meste:) Ammes fortsatt på natt og av og til på dagen:happy: Ellers nyter jeg dagene med lille turbo, det er så gøy å se alt nytt som kommer:D 20190213_141302.jpg 20190207_140713.jpg 20190126_114527.jpg 20190122_124616.jpg USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1548437509576.jpg_1548437515369.jpeg received_282289952454993.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 5
  7. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Så herlig å høre fra dere ❤️ Dere er fortsatt såå fine :love7 Og gratulerer så mye med 1-årsdagen som var. Tida flyr!

8. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Herlig med en oppdatering fra dere ❤️ Gratulerer med dagen på etterskudd!

9. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Så fin oppdatering ❤️ og så søt hun er!! ❤️

10. LizRachel Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Gratulerer så mye med ettåringen :Heartred Hun er bare såååå herlig :love7

11. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Gratulerer med ettåringen❤️

12. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Tusen takk:Heartred

13. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

14. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

15. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Gratulerer med 1-åring! Hun er nydelig :) <3

16. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Tusen takk:Heartpink

17. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Lenge side det har blitt oppdatert her nå, men glemmer jo forumet helt når jeg ikke har en app som kommer med varsler:wacky:

Men men, her går det bra om dagene. Frøkna vår på 15 mnd kontroll igår, 77 cm og 10 kg:Heartred Hun er ei aktiv lita frøken, med vilje av stål og som vet hva hun vil:joyful: Merker at trassen har begynt å komme:p:wacky: Ellers springer hun rundt, utforsker alt og klatrer på det hun får til å klatre på:joyful: Temmelig aktiv frøken vi har, sjeldent hun har tid til å sitte i ro eller i fanget:Heartred

Vi har nettopp flyttet, vi har endelig kjøpt oss hus:joyful: Så nå skal vi nyte sommeren med hus og større plass og ikke minst mer barnevennlige uteområder før det blir bhg start i august:Heartpink

Jeg har jobbet siden februar, og nå er det pappaen som koser seg hjemme med frøkna:joyful: Hun ammes litt enda, hehe hun har tydeligvis ingen planer om å gi helt slipp på ammekosen enda:p

Ellers har hun fått utslag på allergi på eggehvite og peanøtter, men det ser ut som at hun tåler melk nå heldigvis:)

For å få det til å gå opp i forhold til bhg start i aug så må mannen og jeg ta ferie etter hverandre, har heldigvis nok å pusle med i sommer så noen ferietur hadde det uansett ikke blitt ;);)

20190428_162109.jpg 20190415_155233.jpg 20190410_165057.jpg
    20190301_133653.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 3
  18. LizRachel Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Guuuud så herlig hun er :love7

19. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Se på fine dere a :love7 Herlig å høre fra dere igjen! Lykke til med barnehagestart når den tid kommer :D

20. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Herligste lille E ❤️

Del denne siden