Veien mot en familie på 3

Høsten er vel tiden for sykdom dessverre:meh: Ingenting er verre enn når de små er syke nei, hun her ble dehydrert for hun orka ikke spise eller drikke når febern ble så høy:(Men vi fant heldigvis ut at Ibux tok feberen så det ble bare med en dag uten mat heldigvis[emoji813]red

Satser på at vi alle er ferdig med sykdom for en stund nå:joyful:

Ikke til å spøke med alltid når de har feber, nei. E hadde også nettopp den 4. barnesykdom og var oppe i 40,4. Sjelden han har hatt så god tid til å sitte i fanget [emoji17][emoji3590] Jepp, håper vi alle har fått vår dose med sykdom nå altså - i alle fall for en periode [emoji28]
 
Lenge siden jeg har vært inne her kom jeg på, for ei nydelig frøken dere har:love7
 
Gratulerer med overstått 1 årsdag.

Tenk småttisene våre har rundet 1 år!!!

Jeg gråt en skvett. Nå er de snart ikke babyer mer.
Denne lille tida er snaaart over.
 
Lenge siden jeg har vært her inne nå, husker liksom ikke på det når appen er borte:wacky:

Men ja, her er frøkna blitt 1 år:Heartred Og det for snart en mnd siden, tia går så fort:)

Ei travel lita snuppe vi har, med en tydelig vilje og som elsker alt som er rosa og lilla, og det skal helst være kjoler eller skjørt:hilarious: Og er det tyll, ja da er det stas. Favorittene for tia er vesker, musikk og fancy nancy som går på Disney junior:Heartpink Ei skikkelig lita jåle med andre ord:hilarious::joyful:

Hun begynte å gå når hun var 10 mnd, og i julen sprang hun og nå klatrer hun på det meste:nailbiting::p Det har blitt noen blåmerker og kuler de siste 3 mnd:wacky:

Jeg har begynt på å jobbe, skal jobbe bare helg nå fram til mannen går ut i pappaperm i mars:Heartred

Frøkna vil fortsatt spise selv, og hun smaker på det meste:) Ammes fortsatt på natt og av og til på dagen:happy: Ellers nyter jeg dagene med lille turbo, det er så gøy å se alt nytt som kommer:D20190213_141302.jpg 20190207_140713.jpg 20190126_114527.jpg 20190122_124616.jpg USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1548437509576.jpg_1548437515369.jpeg received_282289952454993.jpeg
 
Så herlig å høre fra dere ❤️ Dere er fortsatt såå fine :love7 Og gratulerer så mye med 1-årsdagen som var. Tida flyr!
 
Herlig med en oppdatering fra dere ❤️ Gratulerer med dagen på etterskudd!
 
Gratulerer så mye med ettåringen :Heartred Hun er bare såååå herlig :love7
 
Gratulerer med ettåringen❤️
 
Gratulerer med 1-åring! Hun er nydelig :) <3
 
Lenge side det har blitt oppdatert her nå, men glemmer jo forumet helt når jeg ikke har en app som kommer med varsler:wacky:


Men men, her går det bra om dagene. Frøkna vår på 15 mnd kontroll igår, 77 cm og 10 kg:Heartred Hun er ei aktiv lita frøken, med vilje av stål og som vet hva hun vil:joyful: Merker at trassen har begynt å komme:p:wacky: Ellers springer hun rundt, utforsker alt og klatrer på det hun får til å klatre på:joyful: Temmelig aktiv frøken vi har, sjeldent hun har tid til å sitte i ro eller i fanget:Heartred


Vi har nettopp flyttet, vi har endelig kjøpt oss hus:joyful: Så nå skal vi nyte sommeren med hus og større plass og ikke minst mer barnevennlige uteområder før det blir bhg start i august:Heartpink

Jeg har jobbet siden februar, og nå er det pappaen som koser seg hjemme med frøkna:joyful: Hun ammes litt enda, hehe hun har tydeligvis ingen planer om å gi helt slipp på ammekosen enda:p

Ellers har hun fått utslag på allergi på eggehvite og peanøtter, men det ser ut som at hun tåler melk nå heldigvis:)

For å få det til å gå opp i forhold til bhg start i aug så må mannen og jeg ta ferie etter hverandre, har heldigvis nok å pusle med i sommer så noen ferietur hadde det uansett ikke blitt ;);)

20190428_162109.jpg 20190415_155233.jpg 20190410_165057.jpg
20190301_133653.jpg
 
Guuuud så herlig hun er :love7
 
Se på fine dere a :love7 Herlig å høre fra dere igjen! Lykke til med barnehagestart når den tid kommer :D
 
Herligste lille E ❤️
 
Back
Topp