Kjipt at det skal være så mye motgang! Kan jo håpe at el slimet betyr at el dukker opp alikevel damen sånn til info (kanskje for mye info
) så har jeg alltid el lignende slim + seigere slim i de syklusene el ikke dukker opp...men da gjerne i en uke eller to. Blitt et kjennetegn for meg, da vet jeg at det er syklus-krøll. Jeg har fulgt deg en stund og har jo fått med meg litt av reisen din, blant annet at du gikk mange sykluser uten el (på letrozol??) i fjor.... var det noe spesielt som gjorde at du fikk el tilbake litt mer jevnlig?
Holder en knapp på at EL ikke kommer her også altså.. Men man kan jo håpe
Hadde først to sykluser med EL (nov og des 2015, da hadde jeg ikke hatt EL siden sensommeren 2013 da jeg ble gravid). Så virket det ikke hele våren 2016, men vet ikke hvorfor. Heller ikke sprøyter fungerte.. August (letrozol og sprøyte), oktober og desember (sprøyter) 2016 hadde jeg eggløsning ifm inseminasjon og første IVF. Så i januar 2017 hadde jeg EL igjen på letrozol alene. Dette var en uke etter første akupunkturtime så kan ha vært det som hjalp. Eller det faktum at 3 sykluser med IVF/inseminasjon høsten i fjor gav kroppen et dytt i riktig retning. Hadde så IVF i februar (ble gravid), og hatt EL med letrozol mars - juli i år før ny IVF i august.
Men - og det jeg håper - er at en avbrutt IVF ofte kan gi forsinket EL og tullete syklus måneden etter..
) så har jeg alltid el lignende slim + seigere slim i de syklusene el ikke dukker opp...men da gjerne i en uke eller to. Blitt et kjennetegn for meg, da vet jeg at det er syklus-krøll. Jeg har fulgt deg en stund og har jo fått med meg litt av reisen din, blant annet at du gikk mange sykluser uten el (på letrozol??) i fjor.... var det noe spesielt som gjorde at du fikk el tilbake litt mer jevnlig?