Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Kjipt at det skal være så mye motgang! Kan jo håpe at el slimet betyr at el dukker opp alikevel da:) men sånn til info (kanskje for mye info:hilarious:) så har jeg alltid el lignende slim + seigere slim i de syklusene el ikke dukker opp...men da gjerne i en uke eller to. Blitt et kjennetegn for meg, da vet jeg at det er syklus-krøll. Jeg har fulgt deg en stund og har jo fått med meg litt av reisen din, blant annet at du gikk mange sykluser uten el (på letrozol??) i fjor.... var det noe spesielt som gjorde at du fikk el tilbake litt mer jevnlig?

Holder en knapp på at EL ikke kommer her også altså.. Men man kan jo håpe :(

Hadde først to sykluser med EL (nov og des 2015, da hadde jeg ikke hatt EL siden sensommeren 2013 da jeg ble gravid). Så virket det ikke hele våren 2016, men vet ikke hvorfor. Heller ikke sprøyter fungerte.. August (letrozol og sprøyte), oktober og desember (sprøyter) 2016 hadde jeg eggløsning ifm inseminasjon og første IVF. Så i januar 2017 hadde jeg EL igjen på letrozol alene. Dette var en uke etter første akupunkturtime så kan ha vært det som hjalp. Eller det faktum at 3 sykluser med IVF/inseminasjon høsten i fjor gav kroppen et dytt i riktig retning. Hadde så IVF i februar (ble gravid), og hatt EL med letrozol mars - juli i år før ny IVF i august.

Men - og det jeg håper - er at en avbrutt IVF ofte kan gi forsinket EL og tullete syklus måneden etter..

Det er jo lurt da[emoji4][emoji1303]

Og med tanke på hvor sterk den var/er (første bildet er før fristen også), er det nok lurt ja :P

IMG_7237.JPG
IMG_7241.JPG

Jeg har absolutt ikke streksyn, men disse ser jeg altså!

Og det som er skummelt både på eBay av ymse slag, BT, CB.. Ja. Man kan faktisk få falske streker 10-12 dpo i god tro om at man er gravid. Been there, done that. Så derfor bestemte jeg meg sist det skjedde at jeg alltid skulle sjekke 1 test før eggløsning i hvert parti jeg kjøper :)

Lurt å sjekke batch'en sånn som du gjør. De der hadde man jo tatt for positive om det var mulighet for det...
Håper ting ordner seg. Victoria.

Syklusdag 23

"Kroppen min jeg hater deg, kun sorg og skuffelse du gir meg. Hver en dag og til jeg dør, plager du meg med drit og gørr..."

Trenger jeg si mer?

IMG_7245.jpg

Da er både tegn, tidspunkt og temp veldig motstridende :p
Jaja men når kroppen uansett bare tuller, så kanskje den tuller med dette også? :p Hører jo så mange rare historier rundtom kring, har en venninne, eller mer som bekjent, som ikke produserte hcg, så hun fant ikke ut av graviditeten før langt uti svangerskapet :rolleyes:

Jaja men når kroppen uansett bare tuller, så kanskje den tuller med dette også? :p Hører jo så mange rare historier rundtom kring, har en venninne, eller mer som bekjent, som ikke produserte hcg, så hun fant ikke ut av graviditeten før langt uti svangerskapet :rolleyes:

Ahhh, jaja... Vi får se hva som skjer med det ene og det andre :P Fornuften tilsier i hvertfall at ingenting spennende egentlig vil skje før i november med uttak og innsett.. Kjenner jo kroppen litt nå da :meh:

Holder en knapp på at EL ikke kommer her også altså.. Men man kan jo håpe :(

Hadde først to sykluser med EL (nov og des 2015, da hadde jeg ikke hatt EL siden sensommeren 2013 da jeg ble gravid). Så virket det ikke hele våren 2016, men vet ikke hvorfor. Heller ikke sprøyter fungerte.. August (letrozol og sprøyte), oktober og desember (sprøyter) 2016 hadde jeg eggløsning ifm inseminasjon og første IVF. Så i januar 2017 hadde jeg EL igjen på letrozol alene. Dette var en uke etter første akupunkturtime så kan ha vært det som hjalp. Eller det faktum at 3 sykluser med IVF/inseminasjonen høsten i fjor gav kroppen et dytt i riktig retning. Hadde så IVF i februar (ble gravid), og hatt EL med letrozol mars - juli i år før ny IVF i august.

Men - og det jeg håper - er at en avbrutt IVF ofte kan gi forsinket EL og tullete syklus måneden etter..

Okay! Takk for svar. Får gjerne vurdere akupunktur selv. Tror du laparoskopien og kan ha noe med at du fikk oftere el? Inderlig godt at det finnes hjelp å få ! Håper forresten du hadde tidlig el denne mnd og at de strekene på testene dine faktisk er reelle!! Ser dere la inn aksjer rett etter tr så kan jo håpe selvom det kanskje ikke er så sansynlig men:)

Hva er din dpo-temp? Jeg har hatt EL før CD 13 før ved litt hormonkluss...

Okay! Takk for svar. Får gjerne vurdere akupunktur selv. Tror du laparoskopien og kan ha noe med at du fikk oftere el? Inderlig godt at det finnes hjelp å få ! Håper forresten du hadde tidlig el denne mnd og at de strekene på testene dine faktisk er reelle!! Ser dere la inn aksjer rett etter tr så kan jo håpe selvom det kanskje ikke er så sansynlig men:)

Lap ødelag egentlig mer enn den hjalp følte jeg..

Ja, da var det ikke veldig sannsynlig nei. :p Så kjedelig. :(

Nei, er ikke det.. Tror ikke EL kommer denne runden dessverre. Men falt for fristelsen etter den dumme testen igår.. Og fikk svak strek også nå lenge før fristen.

IMG_0063.JPG
IMG_0067.JPG
IMG_0069.JPG

Back
Topp