Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra [emoji813]️[emoji813]️
6 + 2
Jeg som trodde den ekstreme kvalmen kom av nervøsitet før timen fredag tok veldig feil gitt.. Siden onsdag har jeg vært konstant kvalm, uten så mange pauser og det begynner bli veldig slitsomt. Ikke kastet opp så mange ganger foreløpig, men til gjengjeld tømmer kroppen seg skikkelig hver gang (sorry TMI)! Og ingenting jeg har prøvd foreløpig fungerer.. Knekkebrød fungerte i 10 min før det kom i retur, var deilige 10 minutter da. Og har mine øyeblikk hvor jeg bare er litt kvalm og kan fungere. Problemet er bare at da må jeg gjerne utnytte det og gjøre alt som må gjøres før jul og da begynner bekkenet skrike. Så er en ond sirkel dette..
Men for all del, jeg er jo glad jeg har symptomer og takknemlig for hvorfor jeg er dårlig. Bare kjenner det er litt tungt å gå nygravid og kvalm akkurat nå i jula med alle luktene, alt som skjer..
Vi skal egentlig i dåp om noen timer, men ser dystert ut det. Så blir vel å droppe selve seremonien og komme direkte til lokalet. Det betyr også at jeg mulig må si hvorfor til pappa i telefonen (han vet ikke ennå), men kanskje det er like greit Hadde planer om å si det igår, men etter mye om og men feiga jeg ut. Bare syns det er litt problematisk nå som veldig mange andre utenfor familien (alle på jobb vet jo tydeligvis nå) vet det og redd de som ikke vet skal få høre det av andre enn oss.
Hvordan gikk det?