Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lover veldig godt! Ska se at tilskuddene hjalp på kvaliteten på eggene. Håper så dere lykkes nå. Gleder meg til morgendagens test, har på følelsen av at den er enda sterkere.
Herregud så STAS Victoria! Endelig!
Nå har ikke jeg lest hele dagboken din(den er laaaang ), men lurer på om du har vært gravid før? Ser det er 4. Ivf... Har du hatt mange innsett?
Gleder meg til test fra deg i dag
Nydelig stigning[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Ser jo veldig bra ut[emoji7]
Nydelig stigning[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Oh yes! Kjenner følelsen[emoji15] Men så må man bare gå gjennom uke for uke og håpe at alt går bra[emoji1303] Jeg også er på flere ul[emoji23]Men blææææææh. Skulle gjerne blitt lagt i koma frem til typ april/mai hvor babyen er såpass aktiv at man kjenner om den er der. Nå vil jeg gå konstant og tenke hva hvis, er alt bra osv. Blir nok en del ultralyder før daglige spark blir en rutine. Men tenker 1100 kroner er en lav pris å betale om kroppen får fred
12 dpo hadde jeg 33 i hcg, så 10 dpo var det neppe nok hCG til positiv digital. Iallefall ikke på morgenen. Testrekka ser fin ut syns jeg. Tydeligere streker enn jeg hadde så tidlig, men jeg brukte jo andre tester (men fortsatt sensitive). Tipper digital haddet blitt positiv ikveld, eller er det imorgen.
Skjønner ønsket om kunstig koma. Skulle blitt lagt i det sjøl.