Beklager spammet av tester Men kjenner jeg dere rett så er dere like gira på testing som meg
Ooh yes!! Keep it coming[emoji16][emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager spammet av tester Men kjenner jeg dere rett så er dere like gira på testing som meg
Jaaa syns nesten du har lagt ut for få bilder jeg dette er så fint å se altså!!!
Jaaa syns nesten du har lagt ut for få bilder jeg dette er så fint å se altså!!!
Syns jeg har testet hele tiden jeg
Briiiing'em on!! [emoji16] Hilsen hun som fortsatt skvetter til når hun har tissa på morgenen fordi hun tror hun har glemt å tisse i kopp. Det gjør noe med deg å drive på med dette i altfor mange år [emoji23]Beklager spammet av tester [emoji14] Men kjenner jeg dere rett så er dere like gira på testing som meg
Enig
Å herregud! Endelig
Ingenting er jo gøyere en tester! Spesielt ikke når de er positiveBeklager spammet av tester Men kjenner jeg dere rett så er dere like gira på testing som meg
Skal det ikke komme flere tester snart? [emoji14] Synes det er sååå gøy å følge med [emoji2][emoji177]
Tatt nok idag Du får pent vente til imorgen
Når står du opp i morgen?