Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Da har jeg snakket. Fikk på forsamtale bedkjed om at jeg kunne få starte opp i nov/des. Men reserverte di plass? Nope! Såklart er det fullt frem til januar. Så må smøre meg med enda litt tolmodighet med det offentlige.... er jo litt håpløst når jeg fikk beskjed om å ringe i dag....
 
Herregud Maramo, det er alt for dårlig av det offentlige. Godt du skal bli gravid i det private, så du slipper å vente :)
 
Valgets kval.... snakket med fertilitetssenteret nå og skal jo igang med IVM så smart tr kommer. Men tr er forventet av legen å komme førstkommende fredag. For 2 uker siden fikk vi klarsignal på sydentur av legen, såklart med avreise førstkommende torsdag. Dvs at jeg ikke rekker hjem i tide, og da ikke får startet. Kan jo gamble på at tr kommer noe senere, avlyse forsøket eller bli hjemme... Utfordringen er jo at jeg ikke aner når neste tr kommer. Kan jo fort drøye i noen mnd!!! Blir gaaaal.! Kjenner at dette virkelig ikke er måneden det har klaffet:( begynner å bli litt lei av alt som håri mot oss!
 
Valgets kval.... snakket med fertilitetssenteret nå og skal jo igang med IVM så smart tr kommer. Men tr er forventet av legen å komme førstkommende fredag. For 2 uker siden fikk vi klarsignal på sydentur av legen, såklart med avreise førstkommende torsdag. Dvs at jeg ikke rekker hjem i tide, og da ikke får startet. Kan jo gamble på at tr kommer noe senere, avlyse forsøket eller bli hjemme... Utfordringen er jo at jeg ikke aner når neste tr kommer. Kan jo fort drøye i noen mnd!!! Blir gaaaal.! Kjenner at dette virkelig ikke er måneden det har klaffet:( begynner å bli litt lei av alt som håri mot oss!
Det er alltid vanskelig å ta et valg når det gjelder dette. Får dere ikke utsatt ferien heller? Har dere betalt ferien enda da?
 
Det er alltid vanskelig å ta et valg når det gjelder dette. Får dere ikke utsatt ferien heller? Har dere betalt ferien enda da?
Ferien er betalt:p de ga oss jo klarsignal! Så da booket vi... på en side så trenger vi en ferie. Men det spørs jo om jeg klarer å nyte ferien hvis tr kommer for tidlig og det ikke blir noe forsøk. Blir gaaal!
Hjelper jo ikke at jeg hører at sambo blir skuffet over at vi må ta valget. Vi har jo snakket om ferien siden før sommeren! Har ikke hatt noe felles ferie i år:p
 
Ferien er betalt:p de ga oss jo klarsignal! Så da booket vi... på en side så trenger vi en ferie. Men det spørs jo om jeg klarer å nyte ferien hvis tr kommer for tidlig og det ikke blir noe forsøk. Blir gaaal!
Hjelper jo ikke at jeg hører at sambo blir skuffet over at vi må ta valget. Vi har jo snakket om ferien siden før sommeren! Har ikke hatt noe felles ferie i år:p
Jeg synes kanskje dere skal ta denne ferien. Nyt tiden sammen med hverandre. Drikke vin, spise alt du kan og vil spise, også kan dere samle opp energi til en ny runde:) Noen ganger trenger man å komme litt vekk, og ikke alltid sette livet helt på vent pga prøving. Ferie må man nesten ta, og kanskje lurt å ta en ferie fra prøving også? Bare nyte hverandre :D
 
Jeg signèrer Starbucks her. Er veldig positivt å ta en pause fra denne altoppslukende prosessen. Fint å være kjærester også. Det har jo vært så mye som ha skjedd rundt forsøkene deres, du har hatt en enormt bratt bakke syns jeg. Kanskje godt med en time-out? Og hvem vet, kanskje er du heldig og får til begge deler.
 
Vi har vestemt oss:) Vi drar! Tar med medisiner for sikkerhetsskyld. Og hvis tr kommer for tidlig, så tar jeg en runde med letrozol, for å se om jeg i hvertfall klarer å få en syklus :p Nå skal det steikes i sola, leses og såklart vin fra morgen til kveld:p hehe! Har jo bursdag til helgen å! :D ikje noe bedre enn feiring med kjære i varmen!
 
Vi har vestemt oss:) Vi drar! Tar med medisiner for sikkerhetsskyld. Og hvis tr kommer for tidlig, så tar jeg en runde med letrozol, for å se om jeg i hvertfall klarer å få en syklus :p Nå skal det steikes i sola, leses og såklart vin fra morgen til kveld:p hehe! Har jo bursdag til helgen å! :D ikje noe bedre enn feiring med kjære i varmen!
Ååååh! Så deilig!! Nyt ferien og kos deg med kjæresten din!:D ❤ Og gratulerer med dagen på forskudd hvis jeg skulle glemme den:D
 
Kos deg på ferie, og med hyggelig bursdagsfeiring! :)
 
Det murrer og murrer! Regner med at tr er rett rundt hjørnet! Håper såklart den drøyer nooen dager til:p hvis et ikke er noe antydning på neste toalettbesøk så kjøper vi med oss gonal f slik at jeg har det med på tur. Kan jo hende vi er heldige!! Nå skal vi pakke ferdig og dra avgårde! :D gleder meg til litt sol og varme :)
 
Kos dere på tur! Det er velfortjent etter mye psykisk påkjenning. ❤️ og hva er ikke bedre enn å verte litt opp hverandre og nyte tiden sammen :)
 
Riktig god tur ♡ Håper det klaffer å få til et forsøk nå mot alle odds!
 
Wiiii!! Ferien er strålende! Ikke helt heldig med været, men vi koser oss :D og vi får både pose og sekk! Kroppen har endelig lystret litt på hva jeg vil! Tr skulle vel egentlig kommet i går. Men har ikke begynt å spotte før nå! Det vil si at det blir forsøk alikevell!! :D :D
 
Sååå glad jeg ble for å lese dette!! Nå var det søren meg på tide med litt gode nyheter :D Kos dere videre på ferie.
 
Woho, så utrolig bra :D Kooos dere og lad opp til nytt forsøk :D
 
Back
Topp