Suverent Sjekk ut om du er på terminlisten ogsåDa tror jeg jeg har 50 skal dobbeltsjekke før jeg sender pm. Joho
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suverent Sjekk ut om du er på terminlisten ogsåDa tror jeg jeg har 50 skal dobbeltsjekke før jeg sender pm. Joho
Jeg er på terminlisten ogSuverent Sjekk ut om du er på terminlisten også
SuverentJeg er på terminlisten og
Ja, alle som har fått svar av meg er videresendt til admin slik at hun legger dere inn der, det tar bare littegrann tid før alle kommer innGleder meg til det er oppe å går litt greit å kunne "operere" litt i det skjulte
ALLE MÅ HUSKE:
-Dere må være registrert på terminlista vår her inne!
-Dere må ha minst 50 innlegg i April 2015 gruppen
-Dere må ha vært medlem i minimum 1 mnd
-Dere må være registrert med ett nick.
Hva er skjult forum? Føler meg litt dum nå
Et "rom" på terminforumet som kun du og andre som har fått tilgang kan se. Det er for at man kan åpne seg mer uten frykt for å bli gjenkjent av resten av babyverden.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei. Kun de som står på terminlisten vår,har over 50 innlegg her på april 15 og som har vært medlem av BV i over 1 mndÅ ja, jeg skjønner.
Kan hvem som helst bli med der?
Nei. Kun de som står på terminlisten vår,har over 50 innlegg her på april 15 og som har vært medlem av BV i over 1 mnd
TuMmY LoVe
Det er alt! Tråder man har startet samt svar på innlegg.Innlegg, menes det med tråder man selv har startet? eller holder det å svar på trådene?
Se tidligere svarHvor står det hvor mange innlegg man har hatt?
Sent from my iPhone using BV Forum