Vedr.tilgang skjult forum

Gleder meg til det er oppe å går :) litt greit å kunne "operere" litt i det skjulte ;)

Gleder meg til det er oppe å går :) litt greit å kunne "operere" litt i det skjulte ;)
Ja, alle som har fått svar av meg er videresendt til admin slik at hun legger dere inn der, det tar bare littegrann tid før alle kommer inn :)

TuMmY LoVe

Noen som vet hvor ofte terminlisten blir oppdatert? Ga beskjed for noen dager siden men har ikke komt på listen ennå :(

Ligger jeg på vent, eller? :) Så nå at jeg har skrevet på veggen din i stedet for å sende pm, gikk litt fort... Men håper du fikk meldinga likevel :)

ALLE MÅ HUSKE:
-Dere må være registrert på terminlista vår her inne!
-Dere må ha minst 50 innlegg i April 2015 gruppen
-Dere må ha vært medlem i minimum 1 mnd
-Dere må være registrert med ett nick. :)

Jeg har vært her noen uker nå, men er det andre måter å registrer seg på termingruppa enn å få navnet sitt på termingruppa? Jeg bruker kun bvappen, må noe gjøre på pc? Skjønner ikke hvordan jeg finner ut av dette skjulte forumet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er skjult forum? Føler meg litt dum nå:smiley-ashamed005

Et "rom" på terminforumet som kun du og andre som har fått tilgang kan se. Det er for at man kan åpne seg mer uten frykt for å bli gjenkjent av resten av babyverden. ;)

Et "rom" på terminforumet som kun du og andre som har fått tilgang kan se. Det er for at man kan åpne seg mer uten frykt for å bli gjenkjent av resten av babyverden. ;)

Å ja, jeg skjønner. :thumleft

Kan hvem som helst bli med der?

Nei. Kun de som står på terminlisten vår,har over 50 innlegg her på april 15 og som har vært medlem av BV i over 1 mnd :)

TuMmY LoVe

Innlegg, menes det med tråder man selv har startet? eller holder det å svar på trådene? :dance011

Vil gjerne bli med, men finner ikke ut hvor mange innlegg jeg har :/ aka blond... :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp