Vecca's dagbok

Idag kom tr. Som ett brak og fysj så dårlig jeg har vært! Kramper og kvalme.. pp8, let the game begin!

Har sluttet og lese/skrive på bv siden tr meldte sin ankomst og heller aktivisert meg med andre ting som stresser meg mindre (utrolig nok. blir litt deppa når jeg er her for nå er det snart 1 år siden vi begynte prøvingen..
Men en kjapp oppdatering skader da aldri :)
Siden tr. Forlot har jeg slitt med og holde maten nede og spessielt på kveldstid. Hva i den all verden kroppen driver med, måtte bare gudene vite.. El har vell akkurat vært eller kommer i løpet av dagen idag ell. I morgen innså jeg iste. ( har ikke fulgt med kalender, smerter ell. Slim o.l )
Sex har blitt til kun sex, da jeg ikke gidder noe "ekstra". er jeg sliten, ja så er jeg sliten :P

Så jeg blir nok å fortsette med å være lite sosial her og heller nyte tiden før jul og håpe på oppfølging i januar og mulig utredelse.. :)

Wow, nesten imponert over meg selv, idag smugtittet jeg på kalenderen siden brystene er så hovne og ømme ++ alle de teite symptomene som jeg ikke klarer og overse.. Jeg er ca 10 dpo allerede fant jeg ut :) men som alltid, blenda hvit test og ingenting som antyder håp til noe annet enn at den har tenkt og holde seg sånn..

Igår var jeg til legen, og guri for en koselig og forståelsesfull kar! Det ble tatt forskjellige prøver og hvis de kom tilbake som "normale" skulle han sende hendvisning til gyn. for videre utredning :D Hvis jeg hadde mangler i kroppen så skulle jeg få spise meg opp på det eventuelle som trengs. men var det ikke skjedd noe innen 2 sykluser så skulle han uansett sende hendvisning! Jeg ble nesten bare sittende og måpe å tenke "Jøss!! En som tar meg serriøst? Fantastisk!!!". Så nå kan ikke desember mnd. Komme fort nok, for da får jeg svar!

Tid for en liten oppdatering igjen :) ca 8-9 dpo idag og har bestilt tester som jeg håper kommer på mandag. Har såvidt kommet i gang med utredning, der jeg fikk tatt blodprøver hvor det kom fram at jeg hadde stor mangel på D-vitamin. Så nå skal det spises 20 mg. Ren D-vitamin hver dag i 3 mnd, for så og kontrollere nivået på nytt i slutten av februar. Ellers var alt fint og legen ønsker at vi prøver som vanlig fram til ny måling er tatt. Har det ikke skjedd noe innen da, blir det sent henvisning videre. *Super spent!!* men syns jo egentlig at noe kan skje før den tid... :P

Ellers. Denne pp'n kjenner jeg ingen symptomer, annet enn den vanlige milde sopp(?) Infeksjonen jeg bruker og få ca 1 uke før mens.. Drit irriterende :P Å det har egentlig blitt mitt tegn på at jeg ikke er gravid.. :P

Ønsker alle en fin førjulstid, og håper det ikke blir så alt for mye stress. Krysser fingerene for spire istede! :)

Tid for en liten oppdatering igjen :) ca 8-9 dpo idag og har bestilt tester som jeg håper kommer på mandag. Har såvidt kommet i gang med utredning, der jeg fikk tatt blodprøver hvor det kom fram at jeg hadde stor mangel på D-vitamin. Så nå skal det spises 20 mg. Ren D-vitamin hver dag i 3 mnd, for så og kontrollere nivået på nytt i slutten av februar. Ellers var alt fint og legen ønsker at vi prøver som vanlig fram til ny måling er tatt. Har det ikke skjedd noe innen da, blir det sent henvisning videre. *Super spent!!* men syns jo egentlig at noe kan skje før den tid... :p

Ellers. Denne pp'n kjenner jeg ingen symptomer, annet enn den vanlige milde sopp(?) Infeksjonen jeg bruker og få ca 1 uke før mens.. Drit irriterende :p Å det har egentlig blitt mitt tegn på at jeg ikke er gravid.. :p

Ønsker alle en fin førjulstid, og håper det ikke blir så alt for mye stress. Krysser fingerene for spire istede! :)

Så utrolig bra legen tar vare på deg! Det skulle bare mangle også, for det er jaggu jobben dems!
Jeg krysser fingra for at det går din vei og at det hjelper med d vitaminer og en koselig juletid :)

Så utrolig bra legen tar vare på deg! Det skulle bare mangle også, for det er jaggu jobben dems!
Jeg krysser fingra for at det går din vei og at det hjelper med d vitaminer og en koselig juletid :)

Takk :) Nå er vitaminene handlet og inntatt! :D Er veldig spent på om det har noen effekt og om det kanskje hjelper denne syklusen :P ikm er på fredag, så har mine tvil, men det hadde vært en utolig fin gave til samboern da ;)

Hvordan går det med deg i førjulstiden? :) Er så lenge i mellom jeg er her inne for tiden at jeg har ikke lest meg opp på dagbøker eller noe :O

Takk :) Nå er vitaminene handlet og inntatt! :D Er veldig spent på om det har noen effekt og om det kanskje hjelper denne syklusen :P ikm er på fredag, så har mine tvil, men det hadde vært en utolig fin gave til samboern da ;)

Hvordan går det med deg i førjulstiden? :) Er så lenge i mellom jeg er her inne for tiden at jeg har ikke lest meg opp på dagbøker eller noe :O

Burde hjelpe innen den tid? Litt usikker der, men vi får satse på det ;)
Hvor fantastisk hadde ikke det Vært da :D

Førjulstiden er relativ rolig. Har juleferie fra torsdag til 5 januar og julegavene er straks ferdig :) tar alt med ro :)
Enn hos deg da? Alle syv slag er bakt og huset er prikkfritt?;)

Burde hjelpe innen den tid? Litt usikker der, men vi får satse på det ;)
Hvor fantastisk hadde ikke det Vært da :D

Førjulstiden er relativ rolig. Har juleferie fra torsdag til 5 januar og julegavene er straks ferdig :) tar alt med ro :)
Enn hos deg da? Alle syv slag er bakt og huset er prikkfritt?;)

Åå! Enn å være så heldig å få ta juleferie, her er det jobb HVER DAG fram til julaften.. :P
Her i huset er det ett evigvarende kaos.. ( takket være julebaksten og alt for mye jobbing :P ) så de syv slag er ferdig, gavene er også ferdig. Untatt en stor hjemmelaget en som malingen må tørke på :P Så den skal kjøres ut av hus den 18.. å etter det satser jeg på at magiske alver rydder her hjemme ;) :P

Åå! Enn å være så heldig å få ta juleferie, her er det jobb HVER DAG fram til julaften.. :P
Her i huset er det ett evigvarende kaos.. ( takket være julebaksten og alt for mye jobbing :P ) så de syv slag er ferdig, gavene er også ferdig. Untatt en stor hjemmelaget en som malingen må tørke på :P Så den skal kjøres ut av hus den 18.. å etter det satser jeg på at magiske alver rydder her hjemme ;) :P

He he...ser jeg en alv så ber jeg den dra til deg asap!;) merkelig nok så ordner alt seg uansett. Man blir bare veldig sliten av det.
Jeg er veldig fornøyd med så mye fri,men har jobba for det :) så jeg føler det er fortjent.he he

Skal du forresten teste noe før ikm?

He he...ser jeg en alv så ber jeg den dra til deg asap!;) merkelig nok så ordner alt seg uansett. Man blir bare veldig sliten av det.
Jeg er veldig fornøyd med så mye fri,men har jobba for det :) så jeg føler det er fortjent.he he

Hehe, det er bra :D
Og ja, det er godt og velfortjent med ferie etter og ha jobbet mye :)
Jeg er selv bare vikar, men arbeider ca 110%, med mulighet for 50% fast etter jul + fortsettelse av vikariatet :)

Ikm er på fredag, så jeg hadde håpet at testene kom idag evt. I morgen, for onsdag/torsdag så må jeg nok svi av en :) Har vært lite med aksjelegging denne mnd, men hadde 3-4 runder rundt eggløsning.. sååå kanskje det er noe :P har hatt helt elendig mage med kramper osv i hele dag rundt livmor området. (veldig lik mens krampene er på cd2 ca) og fryktelig tunge ømme bryster.. så krysser alt jeg har! Når har du ikm?

Hehe, det er bra :D
Og ja, det er godt og velfortjent med ferie etter og ha jobbet mye :)
Jeg er selv bare vikar, men arbeider ca 110%, med mulighet for 50% fast etter jul + fortsettelse av vikariatet :)

Ikm er på fredag, så jeg hadde håpet at testene kom idag evt. I morgen, for onsdag/torsdag så må jeg nok svi av en :) Har vært lite med aksjelegging denne mnd, men hadde 3-4 runder rundt eggløsning.. sååå kanskje det er noe :p har hatt helt elendig mage med kramper osv i hele dag rundt livmor området. (veldig lik mens krampene er på cd2 ca) og fryktelig tunge ømme bryster.. så krysser alt jeg har! Når har du ikm?

Merkelig at du kan jobbe 110%, men bare få 50..eller kanskje det passer deg bedre? Håper du har en jobb du trives med ihvertfall :D

Holy smack! Det er jo ikke lenge til :D Håper det er de riktige symptomene!!
Jeg har ikm på juleaften :P Har kun lagt inn en aksje (kanskje to..). Så det er lite håp denne mnd vil jeg tro, men herregud så mye jeg kjenner på disse symptomene. Har et konstant trykk nedi der og akkurat nå så kjennes det ut som jeg er ørlite kvalm. Om det er fordi jeg har sovet for mye aner jeg ikke..la meg åtte i går :P var så innmari trøtt og sovna tvert, men små våkna innimellom og surfa litt på nett (les; babyverden ;) ). Også er jeg noe øm i nipla.
Jeg tror jeg innbiller meg en del asså, for det er for godt til og være sant til og treffe på 1 aksje. I dont belive it! Men for en julegave det hadde vært :D

Hvor bestiller du testene dine?
Du veit hvor du skal rapportere når du tar testen sant ;) :D

Merkelig at du kan jobbe 110%, men bare få 50..eller kanskje det passer deg bedre? Håper du har en jobb du trives med ihvertfall :D

Holy smack! Det er jo ikke lenge til :D Håper det er de riktige symptomene!!
Jeg har ikm på juleaften :P Har kun lagt inn en aksje (kanskje to..). Så det er lite håp denne mnd vil jeg tro, men herregud så mye jeg kjenner på disse symptomene. Har et konstant trykk nedi der og akkurat nå så kjennes det ut som jeg er ørlite kvalm. Om det er fordi jeg har sovet for mye aner jeg ikke..la meg åtte i går :P var så innmari trøtt og sovna tvert, men små våkna innimellom og surfa litt på nett (les; babyverden ;) ). Også er jeg noe øm i nipla.
Jeg tror jeg innbiller meg en del asså, for det er for godt til og være sant til og treffe på 1 aksje. I dont belive it! Men for en julegave det hadde vært :D

Hvor bestiller du testene dine?
Du veit hvor du skal rapportere når du tar testen sant ;) :D

50% passer egentlig best, for jeg vet jeg får holde på de 50% som vikar også ;) bare at det blir lettere og ta seg fri :P Stortrives i jobben, men kjenner jeg savner og jobbe i barnehage og skole nå i disse juletider! Barn sprer enn fantastisk stor glede, så håper jeg har ett lite barn i armene til neste år ;)

Testene kom i posten idag, så i morgen må jeg nok ty til og ta en :)
Handler på billigeteste.dk og skriver inn rabatt koden, * 10billigeteste * så får enn 10 prosent på det som handles inn ;) men husk! Siden det er fra danmark så er det toll hvis man handler over en viss sum :)

Er kjempe artig og kjenne på symptomer å lure litt :D Får virkelig håpe det har klaffet for deg! Heier på verdens beste julegave (spira) :D
Kvalme symptomet har jeg gitt opp, da jeg snart daglig/ hver kveld sliter med kvalme og har gjort det de siste 2-3 mnd..

Back
Topp