Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tid for en liten oppdatering igjenca 8-9 dpo idag og har bestilt tester som jeg håper kommer på mandag. Har såvidt kommet i gang med utredning, der jeg fikk tatt blodprøver hvor det kom fram at jeg hadde stor mangel på D-vitamin. Så nå skal det spises 20 mg. Ren D-vitamin hver dag i 3 mnd, for så og kontrollere nivået på nytt i slutten av februar. Ellers var alt fint og legen ønsker at vi prøver som vanlig fram til ny måling er tatt. Har det ikke skjedd noe innen da, blir det sent henvisning videre. *Super spent!!* men syns jo egentlig at noe kan skje før den tid...
Ellers. Denne pp'n kjenner jeg ingen symptomer, annet enn den vanlige milde sopp(?) Infeksjonen jeg bruker og få ca 1 uke før mens.. Drit irriterendeÅ det har egentlig blitt mitt tegn på at jeg ikke er gravid..
Ønsker alle en fin førjulstid, og håper det ikke blir så alt for mye stress. Krysser fingerene for spire istede!![]()
Så utrolig bra legen tar vare på deg! Det skulle bare mangle også, for det er jaggu jobben dems!
Jeg krysser fingra for at det går din vei og at det hjelper med d vitaminer og en koselig juletid![]()
TakkNå er vitaminene handlet og inntatt!
Er veldig spent på om det har noen effekt og om det kanskje hjelper denne syklusen
ikm er på fredag, så har mine tvil, men det hadde vært en utolig fin gave til samboern da
![]()
Hvordan går det med deg i førjulstiden?Er så lenge i mellom jeg er her inne for tiden at jeg har ikke lest meg opp på dagbøker eller noe :O
Burde hjelpe innen den tid? Litt usikker der, men vi får satse på det![]()
Hvor fantastisk hadde ikke det Vært da![]()
Førjulstiden er relativ rolig. Har juleferie fra torsdag til 5 januar og julegavene er straks ferdigtar alt med ro
![]()
Enn hos deg da? Alle syv slag er bakt og huset er prikkfritt?![]()
Åå! Enn å være så heldig å få ta juleferie, her er det jobb HVER DAG fram til julaften..
Her i huset er det ett evigvarende kaos.. ( takket være julebaksten og alt for mye jobbing) så de syv slag er ferdig, gavene er også ferdig. Untatt en stor hjemmelaget en som malingen må tørke på
Så den skal kjøres ut av hus den 18.. å etter det satser jeg på at magiske alver rydder her hjemme
![]()
![]()
He he...ser jeg en alv så ber jeg den dra til deg asap!merkelig nok så ordner alt seg uansett. Man blir bare veldig sliten av det.
Jeg er veldig fornøyd med så mye fri,men har jobba for detså jeg føler det er fortjent.he he
Hehe, det er bra
Og ja, det er godt og velfortjent med ferie etter og ha jobbet mye
Jeg er selv bare vikar, men arbeider ca 110%, med mulighet for 50% fast etter jul + fortsettelse av vikariatet
Ikm er på fredag, så jeg hadde håpet at testene kom idag evt. I morgen, for onsdag/torsdag så må jeg nok svi av enHar vært lite med aksjelegging denne mnd, men hadde 3-4 runder rundt eggløsning.. sååå kanskje det er noe
har hatt helt elendig mage med kramper osv i hele dag rundt livmor området. (veldig lik mens krampene er på cd2 ca) og fryktelig tunge ømme bryster.. så krysser alt jeg har! Når har du ikm?
Merkelig at du kan jobbe 110%, men bare få 50..eller kanskje det passer deg bedre? Håper du har en jobb du trives med ihvertfall
Holy smack! Det er jo ikke lenge tilHåper det er de riktige symptomene!!
Jeg har ikm på juleaftenHar kun lagt inn en aksje (kanskje to..). Så det er lite håp denne mnd vil jeg tro, men herregud så mye jeg kjenner på disse symptomene. Har et konstant trykk nedi der og akkurat nå så kjennes det ut som jeg er ørlite kvalm. Om det er fordi jeg har sovet for mye aner jeg ikke..la meg åtte i går
var så innmari trøtt og sovna tvert, men små våkna innimellom og surfa litt på nett (les; babyverden
). Også er jeg noe øm i nipla.
Jeg tror jeg innbiller meg en del asså, for det er for godt til og være sant til og treffe på 1 aksje. I dont belive it! Men for en julegave det hadde vært
Hvor bestiller du testene dine?
Du veit hvor du skal rapportere når du tar testen sant![]()
![]()