Vecca's dagbok

Nå er jeg i dpo land :D Skal handle wild yam før jeg drar på jobb, men skal vente til i morgen før jeg begynner og spise de :) åååh, jeg skulle ønske jeg kunne teste allerede nå!

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3

Knaskingen er begynt, å fysj! Jeg hater store tabeletter :P 3-4 Brekninger når de skal svelges, men heldigvis går de ned :D Tirsdag i neste uke svir jeg av den første testen og håper på 2 streker ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Knaskingen er begynt, å fysj! Jeg hater store tabeletter :P 3-4 Brekninger når de skal svelges, men heldigvis går de ned :D Tirsdag i neste uke svir jeg av den første testen og håper på 2 streker ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
Spennende tid fremover:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Spennende tid fremover:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, begynner og bli lei av og vente på den etterlengtede spiren :) Men nå har jeg jo testet etter el, lagt inn masse aksjer på riktig tidspunkt og knasker wild yam, så syns det skal klaffe nå :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Ja, begynner og bli lei av og vente på den etterlengtede spiren :) Men nå har jeg jo testet etter el, lagt inn masse aksjer på riktig tidspunkt og knasker wild yam, så syns det skal klaffe nå :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
Ja, jeg krysser fingrer for deg:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Har fått medisiner for ekstrem kløe som skal være bra for gravide ( vitaminrik, og demper alle symptomer på graviditet. Også kvalme ) Så jeg får bare glemme symptom jakt resten av denne pp. :) Men guri! Det klør ikke lengre!

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Gikk meg på en teste smell, utvannet urin og super negativ g-test.. :P Men skal teste igjen på tirsdag, så får jeg heller krysse alt for at det kommer 2 streker da :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Gikk meg på en teste smell, utvannet urin og super negativ g-test.. :P Men skal teste igjen på tirsdag, så får jeg heller krysse alt for at det kommer 2 streker da :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
Håpe du får positiv test❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dagens test er negativ, onsdag er ikm, så er spent, har ingen symtomper på noe som helst. Ikke en gang mens kvisene jeg bruker og få..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Haha, snakker om å virkelig "over se" testene sine... Kunne skimte noe så vidt på dagens test, så har sett på den igjen nå etter den er tørket. Kunne fortsatt skimte noe, men det er langt fra rosa og tror det kanskje bare er en skygge strek.. Ikm i morgen, så regner med tr er på plass.

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Kan igjen se en svaaak strek på g-testen, ikm idag men ingen tr sålangt. Er jo nesten ett godt tegn da tr bruker komme litt tidlig på dagen ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Kan igjen se en svaaak strek på g-testen, ikm idag men ingen tr sålangt. Er jo nesten ett godt tegn da tr bruker komme litt tidlig på dagen ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
Håper på stekere test, i morgen?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Fortsatt ingen tegn til tr :D Litt kjedelig og ikke ha tester liggende, men er også litt spennende hvis tr ikke kommer innen lørdag og det lyser opp 2 streker mot meg ^^ :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Så spennende! Håper du får positiv test snart :) Sikker på at du greier å vente til lørdag ;) ?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, sambo er ikke like ivrig som meg og mener at det er greit og vente til lørdag :P Så testetøsa har blitt lagt stille bort også får vi bare se ;) Eneste som er litt irriterende er at jeg skal egentlig begynne på ny medisin, men vil ikke ta den i bruk før jeg vet om det er en spire der som kan ta skade av de.. Så blir greit med ett svar på lørdag da :D

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Murringer og krampetak i magen idag. Og brystene har blitt ømme i løpet av kvelden, føles ut som tr kommer hvert øyeblikk.

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Back
Topp